02 kolovoza 2017

glupi avgust

avgust je počeo trčanjem, jutarnjim
opet onih 5km uz reku, tamo malo istezanja i razgibavanja, pa nazad
krajnjih 500m su makadam, a ostalih 4.5km do kuće je asfalt
kad se rešim makadama imam odmah jedan kratak oštar kupser, i kad sa njega siđem imam 2100m do kružnog toka
dan ranije sam tu probao Tempo trčanje pa odustao
juče sam pak probao kratka ubrzanja
na svakih 100m dodam gas, i posle 50-60m usporim, pa kad sat pokaže da je 100 200 300 ja krenem opet
tako sam namakao 2km promenica, a kad sam prebacio fajl na Stravu ispostavilo se da ti niko nije baš ni pokušao sa brzim trčanjem i da sam tim promenama oborio stari rekord tog segmenta
ima "uz reku" i "niz reku", eto sad sam privremeni Nizvodni Vladar
kako kažu da se nizbrdo i govno kotrlja, valjda važi i da pliva nizvodno
za uzvodno bi trebalo u govno ugraditi vesla

u pauzi posla sam išao onih brdskih 49km prema Šapcu da odnesem vodu onim kučićima a mačiće nisam našao
1000ml + 750ml u dva bidona a ja nisam popio ni gutljaja iako je bilo +34.6°
doduše pred polazak sam se naroljao kao kamila tako da nisam ni bio naročito žedan, a nisam išao jak tempo pa mi nije bio veliki problem
možda malo pred kraj kada sam počeo da pojačavam da ne bih zakasnio, jer mi je odlazak ispao 1h08' a povratak oko 1h

usput sam sa neke torbice skinuo zihernadlu i setio se kako sam u gimnaziji hteo da probušim uvo pa sam ga probio zihernadlom kao harpunom i zakopčao je, i ujutru me probudio neki čudan osećaj i nešto sam napipao i kad sam u ogledalu video da mi je uvo veličine i boje trešnje umalo se nisam šlogirao
posle mi je drugarica iz klupe rekla da sam trebao da uzmem zlatnu minđušu a ne zihernadlu ali otkud sam ja to mogao znati
ostalo je duboko razočaranje u sopstvenu logiku i neopreznost

među starim papirima koji stoje da u njih zavijem ostatke od voća pre bacanja u kantu, pojavio se i ovaj sa plitvica koji smo odheftali sa table nakon što su se svi razišli
to mi je možda bila poslednja novčana nagrada, ko će ga znati

a da sam hrvat, stajao bih na proglašenju Državnog, hmm


Nema komentara:

Objavi komentar