19 kolovoza 2017

polar

kako je budala uspela da pokvari nepokvarivo?
pa čistim talentom, naravno.
evo šta mi se desilo.
kada sam u Ljubljani kupio Polara, morao sam da napravim svoj profil.
otvorio sam onlajn servis FLOW, upisao ime prezime blabla i email.
Polar ne šalje nikakve mejlove tipa "stisnite link da bi nešto potvrdili aktivirali" nego samo pošalju mejl "dobro nam došli" i par sličica

i ja kreten sam upisao svoj.email@GMAL.com
dakle nisam upisao gmail, nego gmal
i laptop me pitao da li da upamti lozinku, ja mu rekao yes, i to je tako išlo 9 meseci a da ništa nisam primetio...

i pre nekoliko dana pođem da instaliram FLOW u novi telefon, nešto neće
pet puta upišem mejl (gmail) i lozinku, neće
i zeznem se i stisnem "zaboravio sam lozinku"

i šta se dogodilo - polar je automatski resetovao lozinku i poslao mi mejl na nepostojeću adresu

kako da otvorim poruku poslatu na @GMAL.com ?????
i onda sam resetovao sat na fabrička podešavanja, napravio novi nalog, i sad opet sve "radi" s tim da ću imati sat posla da sve one sportske profile podesim prema svojim potrebama, šta se vidi na prvom ekranu, šta na lap ekranu, redosled, raspored, pa sve to za road running trail running mtb-iking road cycling itd itd

svašta!

Nema komentara:

Objavi komentar