12 kolovoza 2017

jurnjava

prvi put da živim jedno ovako frenetično leto
ujutru na trčanje pa na posao, pa pauza
u pauzi trčanje ako nije bilo ujutru, odnosno sat-dva bicikle
opet na posao, gladovanje do kraja radnog vremena, uveče malo biciklom ako nije bila u podne, ili šetnja ako je nije bilo ujutru
sednem za kompjuter kad dođe vikend i svaki put se zaprepastim kad vidim da mi je ova sveska "na kockice" koja mi tu ispred stoji prazna za zadnjih 5-6 dana i onda kreće prekopavanje po polaru, stravi, fotografijama, ne bih li se setio gde sam sve bio
sad se ispostavilo da sam trčao svaki radni dan

ponedeljak je trebao da bude odmor ali sam išao na laganih 10km pored reke i vratio se kroz ubrzanja
utorak sam planirao brdske deonice pa odustao na pola zbog vrućine i premora
sreda sam uspešno završio deonice i opisao ih u blogu
u četvrtak sam otišao na tek tako obično trčkaranje ali mi je onih uobičajenih 57' postalo 52', a u petak sam išao na neki Tempić i ispalo mi je 48' (9km asfalta sa jednim kupserom pred kraj, i 500+500m makadama pred okret)
danas ću opet tih 5+5km ali u pratnji Lole na bicikli pony (što je Milijana gony) i onda ćemo da nastavimo na zajedničko planinarenje, pa ću u povratku opet da dotrčim kući dok se ona pored mene "razvozava" (to je pandan rastrčavanju)

daće bog i munja nebeska da sutra imam više vremena za pisanje

Nema komentara:

Objavi komentar