05 kolovoza 2017

ratne rane

siđem u prizemlje da dovršim prženice (frittate) a tašta me zgrabi za ručni zglob iz sve snage i počne da me ispituje od čega mi je oderotina na čelu: pao si? udario si se? namerno si se udario? šta si radio? na trčanju? na bicikli? reci! pričaj!
ja vidim da se neću izvući pa napravim mali uvod: ne smem da ti kažem...
ona odmah krivi glavu u stranu i kaže: šapni mi
ja najtiše moguće: od seksa... pritisnuo čelom na rub kreveta da ne bih zgnječio lolu i dok si reko keks eto oderotine
tašta: iiiiiiiihhh pa nije to ništa, znam ja sve to. sve čitam u ovim knjigama. čak i da nikad ništa nisam radila, sve bih iz knjiga naučila!
ja mislio ona će ostati u čudu a ja ostao u još većem. 
knjige koje dobijaš uz ženske časopise???? 
naslovi tipa miris kiše, ljubav u parizu, devet dana jula, ja mislio to su ljubavne priče a ono sve sama jebačina? moram ubuduće da obratim pažnju na trafici, da vidim ko to kupuje ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar