20 listopada 2017

dimljena rebarca

nego nisam vam ispričao današnji hit godine. onog Drugog ortopeda sam gledao da izbegnem po svaku cenu, onaj Prvi je opet bio u operacionoj sali, i nekako ugovorih da me pogleda Treći koji se zadesio u Hitnoj, gde "preko veze" odlazim na kontrole.

snimili su me po četvrti put u 5 nedelja (ima da svetlim u mraku ko božićna jelka) a Treći me prepoznao pošto, jel tako, ne postoji ortoped na balkanu koji me bar jednom nije gipsao. skini se, blabla, prepipavao me pritiskao pa uzeo da gleda snimak i odjednom reče AL SU DOBRO PRSLA REBRA SVAKA ČAST MOMČINO!!!

ja rekoh, pa već su me snimali ali su svaki put rekli da se naprsnuće rebara teško ili uopšte ne vidi na rendgenu, no obzirom na jačinu bola rekoše mi da su dva verovatno pukla. DVA I PO! reče doktor trijumfalno i nasmeja se veselo kao da smo pobedili neku utakmicu. ja evo već 35 dana ne mogu da udahnem sa više od pola pluća, ali do jutros sam se barem nadao da će ovaj bol brzo nestati. mašala.

Nema komentara:

Objavi komentar