29 listopada 2017

i šta sad

Da sam u laboratorijskim uslovima istrčao 1km 3km 10km 21km na ravnom i bez vetra, mogao bih da povučem liniju i tačno bismo videli kako stoji ta krivulja, da li ima jak pad (fale mi dužine) ili ide ravnije (fali mi svega) :-)

Ovako sam nakon preloma u samo 8 dana otrčao tri trke: 4.4km po ravnom, pa 10.3km po kupserima, i danas 20.6km sa strčavanjem u rupu i istrčavanjem iz iste na samom kraju polumaratona. Iz podataka se vidi da brzina JESTE manja, kao što sam i planirao, mada bih ovoliko umoran teško mogao brže, čak i da nisam sve isplanirao :-)


Dalje, vidi se taj sumanuti profil staze, vidi se da su mi pulsevi bili za 23 niži nego juče iako je trka bila samo duplo duža, a vidi se da je i kadenca bila za 5% sporija što opet govori o neurološkom zamoru. Ludoj glavi se trčalo ali se pametnoj guzici nije ustajalo iz fotelje. No kad se u 8:50 završio prenos Moto GP iz Malezije, valjalo se spakovati i krenuti na put...

Sledeća NAJgluplja ideja se zove maraton za 14 dana, i sad me pitajte kako se spremiti za maraton, pa evo priznajem da nemam pojma. SIGURNO neću ići ni na kakvu Dužinu u narednih par dana, a kasnije će biti prekasno.

Plan je poprilično prost: pretrčati što je više moguće u narednih 10-ak dana, malo predahnuti i startovati tu Dužinu iliti trening-trku. Ako 12.11. sve prođe OK, možda malo bolje razmislim o maratonu u Crikvenici tri vikenda kasnije, koji sam već uveliko otpisao.

Kao podrška tom planu uleće sledeći vikend BEZ TRKE, jer mi ne trebaju nikakvi dani pripreme pauze nadražaja odmora i ostalih gluposti. Ta šema "trka svakog vikenda" jeste najzanimljivija, bez obzira išao na trku ili na koncert ili na vašar ili na sankanje, ali ovaj put mi zaista treba jedan period umerenog i skoncentrisanog života. (... ... ) Evo upravo sam pronašao da je sledećeg vikenda 5600m u Koprivnici sa besplatnom startninom! Šta je 100€ benzina 100€ hotela i 50€ putarina i ostalih usputnih troškova ako je startnina besplatna??? Ali ipak, nadam se da nećemo otići! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar