04 veljače 2018

jok

ne odoh juče na trčanje
alergija se uglavnom povukla no kapci su mi ostali blago otečeni sve do jutros
nakon dve šetnje sa psima sam evo seo da malo povratim pokretljivost prstiju na rukama jer sam se poprilično smrzao na vetru iako sam imao rukavice
a +4° nije ni nešto bogzna hladno

pokušavam da pronađem Dobitnu Kombinaciju
nešto dugačko me odbija, ko će truptati satima
nešto brzo me plaši
mislim da nisam dovoljno odmoran za jurišanje,
a da bi me slabi proseci deprimirali
zadnja stvar koja mi je potrebna je neka prolećna depresija
opet se sve svede na Tempo ili barem Tempić

nešto me žulja onaj Half koji sam otrčao pre (hmm, utorak?) 12 dana
tada sam iz jedne druge treće Dužine iznenadno prebacio iz druge u treću a bogme na mestima i četvrtu brzinu, i u polu-fartleku preživeo tih ravnjikavih 21km za 1h44'

baš bi me zanimalo da li se otad nešto promenilo u nogama, i šta
od trčanja definitivno nisam umoran, jer nisam trčao 10 dana
nekada svežina donese jedan mali plus, a nekad naprotiv nogama više godi kad uđu u kolotečinu i kad mogu iz dana u dan ispuniti svaki zahtev
biće ovo jedan zanimljiv dan, eksperimentalan

90% je šansa da se ništa spektakularno neće ni dogoditi i da ću na kraju samo reći - pa šta se drugo od ovoga uopšte i moglo desiti?
ako bih morao da predviđam, predvideo bih isto ili za minut-dva brže vreme, i za nekoliko otkucaja više pulseve
ipak odmorno srce brže štekće, za razliku od onog koje je preživljavalo prevelike obime treninga i bilo saterano u neki štedljivi režim

Nema komentara:

Objavi komentar