14 veljače 2018

K&K

Koeficijenti i Konzistentnost.
Prijatelj mi je na osnovu tabela preračunao moje rezultate iz godine u godinu.
Evo kako to izgleda:


To je dakle 2013-ta u kojoj sam odlično trčao nakon što sam celu 2012 i zimu 2012/2013 proveo na bicikli. Te godine sam i na Plitvicama istrčao 3h02, bog te pita koliko bi to poena bilo na ravnom. No nisam nikada ni ovih 2h55 iz Podgorice ni 2h54 iz Zagreba tri godine ranije uzimao za ozbiljno. Iz prostog razloga što sam nakon par uvodnih godina trčanja (2004-2005) tek negde 2006-2007 počeo da trčim maratone kao Tempo a ne kao Dužinu. Onda su došle dve godine povreda i kad sam se "vratio" sve ovo mi je bilo "fuj, ne mogu ispod 2h50..." i daleko od toga da sam se osećao zadovoljan.

No na osnovu prve kolone gde su godine održavanja, vidi se da sam se oko sličnih vrednosti vrteo dugo, nisam imao nekakav "peak". Dva najbolja rezultata su mi tek 3. i 4. po hendikep vrednosti. Ko zna da li više "vredi" ravan maraton 2h55 iz 2013-te, ili one Plitvice od 2h56 sa 630m uspona iz 2007? Meni ipak najviše znači onaj tzv. LIČNI, šta ću...

Osim koeficijenata koji mnogo ne odstupaju, postoji i ta redovnost po kojoj sam puno više pišao kao u onom vicu "šaraj malo levo-desno". Godine trčanja, godine bicikle, godine pauze, vesele godine i tužne godine, maratoni istrčani sa 90% i sa 98%, sve to utiče na rezultat. Dolazio sam na trke poluodmoran ali motivisan, mrtav umoran, odmoran ali neraspoložen, svega je tu bilo. Sva sreća da sam trčao puno trka pa je bilo više šanse da "ubodem" dobre okolnosti. Teže je ovim štedljivcima što trče jednu trku godišnje. Onda ako nešto krene po zlu, više nemaš prilike da se "vadiš".

Nema komentara:

Objavi komentar