18 studenoga 2018

liga

liga ce ostati upamcena po tome sto na start nisam dosao autom nego peske. volim te trke kad sam kod kuce. mislim, kad platis apartman onda je to tvoja kuca. hm. iako su mi juce bila skroz nepotrebna DVA trcanja, nisam mogao da odolim. mozda sam sinoc o tome i pisao. kao da sam imao jos jedan potres mozga, toliko sam rastrojen. zagrevanje je naravno opet ispalo prekratko. trka je pocela na vreme. imali smo i cipove. uplatio sam celu ligu jer kosta samo malo vise od 2 pojedinacne trke, pa eto motiva da dodjem opet. sve do proleca su mi startnine besplatne, uohhoo. na onom okretu oblika slova P sam prebrojao da sam otprilike 40-ti a u cilj sam usao zajedno sa jos jednim momkom i izvukao sam 28. mesto ukupno. poena ispod 80 sto je relativno dobro ali nekada sam osvajao i po 85 pa je nazadak ocit. pauze su ipak bile duge a nakon pola godine sa utegama nisam nista uradio na popravljanju tehnike. tuzno. u cilju sam dobio teglu meda ali ne kao nagradu organizatora (koji je spremio onoliko kolaca koliko 500 ljudi NIJE uspelo da pojede a bogme smo se trudili) nego kao poklon od prijatelja mog blogerskog alter ega, ako se tako moze reci. ono sto svi mislimo ti i napises, tako mi je rekao. hvala, sta drugo reci. na stazi sam cuo nekoliko "ajde saleee" sto mi se ni u beogradu ne dogadja. istrani i istrijani nemaju ni priblizno sujete zavisti i cegagod koliko sebicna nasminkana velegradska govanca. trickeri prave trke sa dušom (ulozih dodatne napore za ovu kvacicu na Š na telefonu) a najavljuju ih kao sasvim obicne normalne trkice, dok je u srbiji svako mesetarenje i sibicarenje naveliko razglaseno kao jedinstvena trka sa dusom i duhom ljubavi srece i grupnog seksa. valjda su zato i startnine onolike, jer ko bi ti poverovao u to sto obecavas ako ne napicis startninu do nebesa. da su trke bolje od seksa (barem u ovim umirovljenim kategorijama) govori podatak da sam uvece otrcao jos 14km dosta zivahnije od uobicajenog trckaranja. otkrio sam porecku obilaznicu!!! i jedva skontao kako se stize u mugebu i koji deo starog puta za orseru je izmenjen. brate onoliko kruznih tokova nema ujedinjena moderna srbija, jebe nas jedan porec kao sto bilo koja repka naguzi farska ostrva. sutra popodne imam dogovoren trening sa legendom istarskog trcanja. ne ide mi se zbog njega u Podpićan nego zbog pizze i piva. hoho. nisam planirao taj susret pa mu nisam poneo moje draft kraft pale ale (posrnule azdaje) pivo ali verovatno nije popio ni onu paletu sto sam mu dofurao u brtoniglu zimus. tako da. zivot tece dok nam rastu malje. uzivajmo dok i one izgube radni elan.

Nema komentara:

Objavi komentar