04 studenoga 2018

zadovoljan?

ništa nije moglo gore ispasti a ja sam opet zadovoljan.
eto recepta kako meni udovoljiti dakle?
prijavio sam se u zadnji čas pa mi nije prošla uplata.
no zato sam poneo uplatnice na preuzimanje brojeva.
pa su nam dali brojeve. ok.
dobio sam i čip, na poleđini.
cura je nešto pipkala po laptopu.
delovalo je da zna šta radi.
istrčao sam trku, SA BROJEM.
trčao sam bez sata jer sat više nemam.
prijalo mi je.
nisam brinuo da li mi je puls premali ili previsok.
nisam brinuo da li mi je brzina loša ili gps brlja.
nisam brinuo da li mi je brzina previsoka, iako ne dišem ubrzano.
NIŠTA NISAM brinuo, samo sam trčao.
pratio sam malo ovog malo onog i nakon par km se skrasio u blizini Treće Žene.
nakon što me je u prvih 200-300m prošlo nekoliko ljudi koji su brži a skromno startovali iz pozadine, više me niko nije prošao do cilja, a ja sam prošao bogme mnoge.
u zadnjem kilometru sam malo pustio korak pa je zaostala i Treća Žena kao i dva klinca koji su se našli u blizini.
u cilju je Treća Žena dobila vreme 40'13'' a mene naravno nema u rezultatima.
na semaforu je pisalo 40'04'' i sasvim sam s tim zadovoljan.
ne znam ni koja je bila tačna dužina staze.
frend sa garminom je izmerio punih 10km s tim da nakon ulaska u arenu nije moglo biti gps signala pa ne znam koliko je garmin mogao zabeležiti i taj deo.
sad ćete vi reći - da si nosio sat, sve bi znao.
da, ali se ne bih ovako lepo osećao, rasterećeno.
ili da sam nosio mobilni u torbici oko struka, ne bi mi MNOGO smetao ali bi mi smetao, to je sigurno.
ne znam šta ću raditi ubuduće.
ne patim što me (za sada) nema u rezultatima, mada bih voleo da se pojavim na barem jednoj slici iz ciljnog prostora ili makar na skretanju u arenu, par stotina metara ranije.
a nije ni bitno.
bitno je da se nakon puno trka i trkica opet osećam zadovoljan.
nije bila ni onolika gužva koliko sam se plašio.
ipak je jedno okret oko čunja, kakav je na mnogim trkama, a ovde smo imali onaj travnjak između dva smera avenije pa je svaki okret bio praktično veliki polukrug i gotovo nikakvo usporavanje.
otprilike kako sam se i nadao da će biti, u najboljem scenariju.
ulazak u cilj jeste bio spektakularan ali me nije dojmio, bio sam i na većim koncertima a lajt šou i muzika me nisu naročito asocirali na cilj atletske trke niti mi imaju ikakve veze s tim.
no ne smeta, ako se raji dopalo.
asics noosa ff opet odradile posao bez da sam se uopšte setio da imam patike na nogama.
sad je ispalo da su mi osim za maraton i polumaraton, idealne i za cenera.
a još uvek nisam naručio još jedan par.
neodgovan sam i nadam se da neću zbog toga platiti u budućnosti.
da rezimiram.
istrčao trku, zadovoljan osećajem i rezultatom u datim okolnostima, uz opasku sitnim slovima na dnu pakovanja, da nemam ama baš nikakav dokaz da sam uopšte bio u beogradu danas.
osim zagrevanja koje sam snimio na stravu, hah.
a opet ću dodati, po ko zna koji put - A KOGA BRIGAAAA???

Nema komentara:

Objavi komentar