10 studenoga 2018

maraton

nemam živaca ni snage za blog.
peku me oči od nespavanja, sinoć sam zaspao iza ponoći a večeras očigledno neću previše nadoknaditi.
uspeo sam i da izmučim leđa noseći neko kuče u rancu, biciklom pola sata.
a vozio sam 4 puta duže.
trčao samo 50 minuta i uradio par vežbica i istezanja.
nisam doslovno morao da trčim, ali.
u nekom trenu sam se setio da treba da naručim drugi par noosa FF.
kad sam ušao u prodavnicu nisam zatekao narandžaste kakve sam hteo ali su zato imali mog broj CRVENIH.
e dođavola.
i još neka crvena onako ulaštena, kako se to kaže na srpskom.
kao neke šljokice na ženskoj svečanoj haljini.
ALI!
bio je popust 20% na kasi, dakle na sve već snižene cene pa sam tako dobio 20% na već 50%.
za one koji vole da znaju ko je koliko potrošio, izračunaću da je to nekih 60€.
čisto sumnjam da vrede više, a ako im je to samo 40% od cene mogu misliti koliko je naduvana ta navodno "prava" cena, ajmeeee.
zbog toga sam na trčanje otišao u novim patikama sa starim ulošcima.
naime nakon 331km su se originalni ulošci oblikovali prema stopalu i lepo se može napipati ulubljenje od palca i metatarzalnih zglobića, dok novi uložak izgleda ravan i tvrd kao daska.
ne dao bog nikom da u tome trči maraton!
tako se namestilo da ću sutra reciklirati startninu od jarana koji nije mogao doći na trku, jedino ne znam da li će me prepravljati tamo na čip-lap-top-u ili ću ga obrukati pod njegovim imenom.
naime ako sam prošle nedelje u beogradu otrčao cenera 2 minuta sporije, to mu dođe 5 minuta na polumaratonu, 12 minuta na maratonu.
a on je u formi za 3h06 recimo, na onoj stipl stazi gde pet krugova preskačeš pešake i decu sa trotinetima, pa ispada da sam ja u formi za 3h18.
no kako ne nameravam potezati u neke motivacijske zalihe, neka to ostane kao teeoretski ideal, a to što na kraju istrčim lepo će pokazati koliko sam straćio od tog savršenstva.

Nema komentara:

Objavi komentar