27 studenoga 2018

vikend

nije se ni prethodni vikend propisno završio a ja već buncam o sledećem.
"do kraja prijava je ostalo 3 dana, 7 sati, 38 minuta"...
mislim na osijek.
ima neka trka na 5-10km.
juče sam malo guglao i iščitao ko je ana rukavina, i sve oko nje. 
a trka počinje u 14h, puno bolje obzirom da je najavljeno samo oko nule kao maksimalna, i lep minus ujutru.
dok sam sve isplanirao to jest izmaštao, a to je kod mene kao što znate veoma slično, setio sam se kako mi je bilo lepo u poreču i koliko sam više pretrčao zahvaljujući lepom vremenu.
bukvalno mi dođe da umesto dileme osijek ili novi sad (za koji su već uzeli pare i zatvorili prijave, mašala) opet odem do mora.
da put za crnu goru ne vodi preko zlatibora zlatara i bjelasice zapucao bih u petak do budve ili bara, pa se vratio u ponedeljak ili utorak.
ovako ništa od mora.
možda da pogledam neke vikendice na potezu bale-rovinj hmm?
mislim da ću svakako tamo provesti penziju, no ne čeka mi se toliko baš, u ovom smogu.
jutros sam otišao na pešačenje i vratio se tek nakon 4 sata, 16 kilometara, i dva napisana romančića onako u hodu, za ličnu upotrebu.
iznad 400m nadmorske je magla iliti niska oblačnost, dakle 200-tinjak metara iznad grada koji je na 180m a.s.l.
nakon još malo odmora se spremam na kratko trčanje, tek da u dnevnik ne upišem ništicu.

Nema komentara:

Objavi komentar