20 studenoga 2018

utorak pred sredu

trčanje kao terapija jel?
oke, i nešto pešačenja.
zbog sumnje da je podloga dobrim delom makadamska, na putovanje odnosno ligu sam poneo stariji par laganih asics hyper tri, i one ds trainer 22 koje sam zimus nosio u brtonigli, pa su već upoznale istarsku zemlju.
umesto cipela sam obuo brooks glycerin 13 a ispalo je da sam u njima pretrčao najviše.
ligu sam ipak trčao u ds trainer, a one hyper tri nisam ni izvadio iz auta jer je od juče popodne okrenulo na kišicu a te hyperice imaju šuplje đonove.
kako sam za trening sa Stanetom opet uzeo ds trainer onda sam ih nosio i jutros na polu-tempu polu-dužini do funtane.
poželeo sam da se podsetim silnih vožnji i trčanja na koja sam kretao od tete iz fuškulina, i jedva sam prepoznao kuda je nekada prolazio stari put, ispod svih onih silnih kružnih tokova.
burazeru, samo poreč ima više kružnih tokova od cele srbije.
a dobro, na običnoj raskrsnici bi usred letnjeg špica neko čekao satima da prođu kolone kampera pa bi se svaka raskrsnica pretvorila u mini plažu.
kad sam već pomenuo srbiju moram da dodam još jednu anegdotu.
naime prvi put sam prolazio porečkom obilaznicom koja je duplo duža od valjevske obilaznice i naravno je ravna i glatka i blabla, i naravno je čista. ono veče kada sam je celu pretrčao, spazio sam dve bačene flaše, tojest jedna je bila flašica od fante a drugo je bilo limenka od kvasa, sa natpisom KBAC dakle na ćirilici. iz čega se naučnom analizom može izvesti dokaz da srbija u sveukupnom zagađenju poreča učestvuje sa 50% u odnosu na ostatak evrope. uz uvek izvesnu mogućnost da je neki srbenda bacio i flašicu od fante.
nisam nikada stavljao na blog ovako brojke i detalje ali kada sam već negde morao da zapišem podatke da bih imao odakle da prekopiram u excel i svesku, ne moram brisati jer nemam šta da krijem.

subota
9h00 samobor 6.1km 45' G13
poreč š 5km
19:10 špadići 8.1km 53' G13

nedelja
š prijave 3.4km
zag 2.7km 17' T22
trka 7.0km 29' T22
rastrč 1.3km 11' T22
18:35 laguna 14.1km 1h25' G13

pon
8:40 višnjan 13.2km 1h28' G13
motovun š 2.3km
motoun 1.5km 10' G13
15:10 potpićan 14.0km 1h09' T22

uto
9:30 fuškulin funtana 20.5km 2h00' T22

1 komentar:

  1. Ali si se rastrčao po Istri, mogao bi još naletiti na tebe ako izađem iz kuće. Još Stane kaže da ja puno treniram. Što li tek kaže tebi?

    OdgovoriIzbriši