06 rujna 2019

promene promenjenog plana

Kao prvo, ne znam ni otkud taj Plan.
Nisam ni prvu rečenicu završio a već prekidam, jedan od pasa toliko laje da mi je pritisak 200 i pitam se da li je to zbog čega ljudi pričaju kako nas ta stvorenja vole i leče.
Neko vreme sam čekao da umre jedan pa da doživim tišinu, ali je umesto njega došao drugi pa treći pa peti i napokon sam shvatio da čekam pogrešnu stvar, treba da dočekam da ja umrem i tada ću imati taj večni mir bez pritiska 200.
Klasična luzerska taktika, kad si govno i čekaš da se svet namešta onako kako tebi najmanje smeta a nemaš volje da ga sâm oblikuješ prema sebi.
Pošteno, sposobni ljudi se raduju svakom novom danu, a ja čekam da crknem da bih se odmorio od spoljnjih uticaja.

Elem, stigao sam do prve rečenice, a to je da se Plan iskristalisao sâm od sebe, trčim i ujutru i popodne, trčim koliko mi se trči, a vikendima odem negde promene radi, pa opet trčim te kratke trke za koje ne moraš unapred da se prijavljuješ.
Plus se tako namestilo da su ama baš sve trke KRUŽNE i sad kad već otrčiš jedan krug po Rumi, Subotici, Šapcu, nebitno, već si napravio tu promenu zbog koje si seo u auto i otišao u neki drugi grad, i u čemu je poenta trčati 2-3-100 krugova, istih?
Osim u svrsi treninga.
E pa upravo to, kontam da sam već otrčao dosta ovih kratkih trčica, i koliko god zvučalo kao "lošiji trening" trčati Polumaraton, on je ipak bliži maratonu nego trke na 5km ili 7km, a kao što znamo približava se sezona maratona pa možda ne bi bilo loše okrenuti stvar.

Jedino što je za 21km pozamašna startnina, a i Organizatori u poznatom drkadžijskom maniru uvek forsiraju to da uplatiš unapred da bi dobio majicu ili gaće ili kačket ili whatever, a kada dođeš na dan trke nećeš ništa od toga dobiti (TO JE NAJVAŽNIJA STVAR I UVEK SE PRVO NAPIŠE U NAJAVI) ali ćeš platiti ISTU startninu.
Jer njima je jedino bitno koliko majica NISU dali, po tome se meri uspešnost organizacije.
A zašto startnina bez ičega, samo broj i medalja i voda na stazi, mora da košta isto, pa valjda i tu postoji neka logika. valjda da bi kaznili nas koji nismo bili dobri građani i kupili sve to unapred.

Tako da, bumo vidli.
Treba proveriti i prognozu, pa ako je fino vreme onda spičiti 7km dok svi drugi zadovoljni "idealnim uslovima" trče 21km, a ako bude neka oluja ili vrelina, onda valja trčati 21km i hraniti se sadizmom gledajući druge koji se muče više nego ja, ho ho ho.

Nema komentara:

Objavi komentar