28 prosinca 2019

broevi

e ne bih se baktao oko ovoga majke mi nego tako mi se život od sebe namestio
kao u onom vicu kad se ovca zaglavila u ogradi pa naišla tri unprofor-ca, amer rekao eh što nisi merlin monro, francuz joj rekao eh što nisi brižit bardo, a bosanac zavapio eh zašto nije mrak...
e tako i ja, vidim da je mrak jer sam se posle popodnevnog trčanja obreo na 50. mestu i sad bih tako dalje da dejstvujem po položajima protivničke vojske
svim sredstvima i oružijima

počeli i da se zaljubljuju u mene
prekjuče mi neki lajkovao tri treninga, juče neki opet tri a danas neko samo jedan trening
bleje ljudi pa skroluju gore dole pa gledaju ko im je konkurencija pa mu vire po profilu
samo vi virite

a evo kako stoje stvari
dakle za top 30 ili 40 ili 50 plasman danas je bilo dovoljno ovoliko kilometara, odnosno u zagradi toliko PO DANU
top30 720 (25.7)
top40 690 (24.6)
top50 665 (23.8)

e sad, nikad ne znaš, sutra možda ima stotinu maratona širom planete u zadnjem vikendu pred novu godinu, i ko zna koliko ovih će nešto dugačko otrčati, možda ne na trci nego kao poslednju dužinu u 2019.
ali bez obzira
ako sam tu odmah iza top 50, ako u zadnja tri dana (10% od meseca, u grubo) pretrčim, lupam, 100km, trebao bih da mesec na stravi završim sa 765km
ovaj 40-ti bi istim svojim ritmom stigao do 690+75=765, GLE ISTOOOO
a 30-ti bi trebao do kraja meseca da ima 720+77=797
dakle ako bih hteo da prođem u top30, morao bih preko ovih 100 u tri dana još da nalupam dodatnih 32km što dođe 132 odnosno 44 na dan
mislim da se toliko neću zalagati :-D 
ali, iako smo se zbog gužve na poslu dogovorili da radimo i 30.12. i 31.12. skraćeno, sve nešto mislim da će me držati ovaj trans da do kraja meseca trčim kao sumanut

plus, ovima u australiji je leto brate, ovde je ceo dan padao sneg, bilo u plusu doduše pa se topio ali bljuzga, blato, čarolije, fujčina
tako da, dosta i od toga zavisi
ako me strefi neko lopatanje u ponedeljak, plus posao, ladno bi mogao da mi dođe i trenutak za dan odmora, a onda bi previše tereta palo na utorak
bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar