25 prosinca 2019

višak i manjak

da li je kilometraža napola istrčana ili napola neistrčana, pitanje je sad
piše da sam stigao do 3921 što znači da mi je za ovih 6.5 dana (današnji još traje, iako sam jutros olešio 18km lepog Tempića do Tempa) ostalo tačno 80km zadatka, ako želim da premašim brojku od 4kkm ili 4Mm ili 4 milijarde milimetara odnosno 4Gmm, ako me neka S.I. policija zbog takve egzibicije neće uhapsiti

ugrabio sam trenutak dana u kojem je tačno prestala kiša, sa ulice se vratio da skinem nepromočivi šuškavac i uzmem vetrovku jer se na sve strane pojavilo nebo_u_najavi, a dok sam se po povratku istuširao i presvukao za posao već je krenula nova kiša, baš sam se izvukao!

dalje

prvih 50 na Čelindžu su prešli 590km ili više a ja (na Stravi, dakle sa par pešačenja) imam 566km što je igrom slučaja dovoljno za 66. mesto te me dakle od top50 deli 30-ak km
bumo vidli koliko pretrčim popodne, jutros sam se skroz oke osećao i onako mi je "išlo" i sve uopšte nije ličilo na ono uobičajeno vucaranje
očigledno sam se juče lepo odmorio nakon onog red trčanja redić pešačenja izleta

dalje

onaj par patika koje zovem Bolje su trenutno na 1260 a one koje su mi se nakon 1000km učinile u Lošijem stanju su na 1295km
u paru crvena+zelena su ulošci iz crvenih, dakle crni sa malo crvenog, a u zelena+crvena paru su ulošci iz zelenih a to je neka žabokrečina boja sa crnim natpisom (valjda)

elem, radi se o tome da sam nakon 2500km u oba para misteriozno zaradio neki plih na palcu kada sam trčao onu Dužinu od 50km, s tim da sam ga osetio već negde oko 30-og km što znači da se nije pojavio od trajanja trčanja nego od trajanja_trčanja_uzbrdo pošto mi je prvih 25km do okreta na planini bilo, logično, mahom uzbrdo
no to je sanirano i ajd zdravo

usput sam primetio i da sam spolja na desnoj zelenoj zakačio nešto pa mi se malo pocepao spoljnji deo platna tamo gde je noga najšira, nemam pojma da li tu da kanem nekog lepka za ovo malo preostalih kilometara ili da pustim taj mali deo da vijori kao zastava jer je ionako pitanje dana kada će popiti kantu (ili žicu) pa mi se baš sve trči da ih još i lepim


Nema komentara:

Objavi komentar