22 prosinca 2019

zima


Piše da zima dolazi u 04:19.
A ja protekle noći spavao jedva par sati i sinoć legao uporedo s kokoškama, da nadoknadim.
Pa se jutros posledično probudio u 03h.
Pa ustao da doručkujem, rekoh da se u jesen najedem pa u zimu da uđem sit, da uletim u pucanj, buđenje i odma na trčanje.
Onda sam našao neku pitu od krompira od koje me je zaboleo stomak već nakon prvog zalogaja.
Ali se nisam dao pokolebati pa sam pojeo celo parče veličine tri parčeta.
Nisam hteo ni belu kafu da spremam, za slučaj da mi se između 5 i 7 još malo prispava, nego sam pomešao jogurt i sok od paradajza.
Tako da ću u zimu najverovatnije da uđem s prolivom.
Što mu dođe isto ko i trčanje.
Kao da je redosled najvažnija stvar, trt.
Mrzim i sporo pisanje na mobitelu.
A retardirano mi je da ustanem i sednem za komp samo da bih napisao nešto, ovako imam osećaj da još uvek spavam i da se nalazim na pravom mestu za ovo doba dana.
Sad me zanima postoji li neki laptop koji dole umesto fizičke tastature ima ovakvu na pipkanje kao na mobitelu.
Ne zato što mislim da bih dao 3-4 hiljade evra za takvu igračku, nego eto, samo me zanima.
Dakle pre 15 minuta je bila jesen a sad je zima, okej, da počnem da se navikavam jel.
I sad imamo još 10 dana decembra, pa 31 januara pa 29 februara jer je 2020. prestupna i valjda 22 od marta pa eto proleća.
Kao.
Mada meni je zima dec+jan+feb, mart mi je već proleće jer je dan već duži pa makar bilo i metar snega.
Kao one godine kada je bic klub bio 2 meseca na moru i vratimo se sa priprema u martu i u 4 ponedeljka marta padne 4 puta po pedalj snega.
A gle sad, vrela letnja noć, spavam pored otvorenog prozora.
Ajd ne spavam ali to sam hteo da kažem.
Prošao je Strelac dakle, više ne moram da ostavljam srca po fejsu, biće dovoljni obični lajkovi.
Do nove godine, onda ću dva dana samo da ostavljam tužiće.
Jer ko zna kakva će biti 2020, ovo do sad je zaređalo sve gore za gorim, dakle moramo plakati na dočeku.
Kad me pitaju gde ću za doček ja uvek kažem Doći će ona i ako je ne budem čekao.
Propao je i plan sa biciklom, točka vido nisam.
U četvrtak trčao krug na brdo jer su javili da se negde gore nalazi ostavljeni psić kojeg treba doneti u grad.
U petak prekasno s posla, kratko tempo trčanje pred sâm mrak.
Juče opet, negde je neka pomoć bila potrebna pa sam nakon nekog poslovanja odjurio trkom, novih 16km.
Mislio sam da ću biti umorniji ali preživeh nekako.
Za prvi dan zime najavljivali potop a sad vidim u prognozi samo malo kiše.
Evo paradajz kotrlja po stomaku, ako to znači da sam sebi usrao jutro, uopšte neće biti dvosmisleno.
PS
Zajebo sam se, 4:19 po grinWiču a 5:19 ovde, džabe sam slavio.
Al proliv neće zakasniti, o ne, taj stiže po srednjeevropskom.

Nema komentara:

Objavi komentar