06 prosinca 2019

na svetog nikolu

na svetog nikolu sam od katolkinje dobio k..činu
evo kako je to išlo
primetio sam da jedna od top5 žena u Strava Čelindžu ima nenormalan broj aktivnosti
a kako volim da se bavim devijantnim pojavama, odmah sam se zalepio za taj profil kao muva na lepak
deo sam napisao na fb pejdžu mog Bloga, tj ovog belog papira ispod

"auh brate kome je sve bog dao internet i struju u ruke...
pogledam na Stravi plasman ŽENA u decembru i privuče mi pažnju neko na petom mestu ko ima 17 trčanja u 4 dana, pa klilknem na profil.
kad tamo, nit je baba nit je deda, neki trandža u penziji, ima premijum account i svaku šetnju snima telefonom, gps-satom, i stryde senzorom za merenje wattaže (??) a pritom gazi kilometre po 10 ili 12 minuta.
pa tako svaku šetnju upiše tri puta i svakih 5km doda kao 15.
verovatno joj je doktor rekao da nosi holter a ona kupila pogrešan gadget.
i tako, dere me baba, prešla 107km u decembru a ja samo 92.
bože, ciglu i preciznost, ništa drugo ne tražim..."

pored ovoga kliknem na jednu od tih aktivnosti i napišem babi da malo poveže te uređaje jer nije fer prema ovim top curama koje zaista gule preko 100km u prvih 4-5 dana decembra, ipak se neko trudi i znoji i ne ide da je ispred plasirana neka baba koja šeta sat dnevno

ne lezi vraže, baba je stisnula na moj profil i na zadnjem trčanju počela da mi ostavlja komentar za komentarom
baš nju briga za stravu, za izazov, ona to sve radi zbog sebe
neka ja gledam svoja posla, i usput neka jedem govna
više puta na dan, prema nutricionističkim pravilima
od.ebi saša, .ebi se saša, pa od.ebi još jednom pa se .ebi još desetak puta
sve tako fino američki bušovski trampovski po vuku karadžiću
onda je podesila profil na privatno, rekoh evo opametila se neće da joj se smeje ceo svet
onda mi je stisnula da me prati na stravi, 
pa stisnula da me više ne prati, 
na kraju me blokirala 
i onda je vratila profil na javno i vratila se u vrh plasmana decembarskog distance challengea
ne moš ameriku pobediti pa koliko god se trudio, iz prostog razloga što pametniji uvek popusti


Nema komentara:

Objavi komentar