03 rujna 2020

kao živ

 ima onaj vic u kojem Lala auto-instruktor objašnjava na teorijskoj nastavi kandidatima zašto je važno vezati pojas pa kaže, mi smo na fakultetu gledali snimke nesreća, ovi što nisu imali pojas to tamo ruka ovamo glava ono otpalo ono puklo, ja užas jedan, a nasuprot njima ovi što su imali pojas, svi su izgledali KAO ŽIVI!


e tako ja danas izgledam kao živ nakon što sam što zbog alergije a što zbog ljubimaca u dve noći spavao po tri sata. mislio sam da nakon onakvog dana noćas moram zakucati kao jedan tras i jedan pljas i u tri sata mi dođe mačka i uglavi mi se negde kod kolena i ugura se i onda sam sve do jutra pazio da se ne pomerim puno da je ne bih probudio i od jutra sam sav toliko neispavan da u par koraka zaboravim gde sam pošao, setim se nakon što dođem u pogrešnu prostoriju, vratim se nazad, onda gledam šta tamo ima zbog čega sam uopšte negde krenuo, pa se setim ili ne setim, pa sednem da pročitam jedno a pročitam drugo i odlutam u treće, i tako u krug.


opet neka buka na sve strane od koje ću poludeti, odoh na neko pešačenje u lov na tišinu, jutrošnja šetnja me podsetila zašto su jutarnje šetnje promašaj ali za sada nijedna popodnevna nije nešto strašno izneverila pa neka ovaj šlogirani dan prođe u nekom aktivnom odmoru, ako negde ne zaspim usput. 

nakon što sam se juče živ smrzao na bicikli kada se trebalo spustiti u grad a sunce se sakrilo, nastavlja se epopeja zvana "mini zima usred leta", za one koji još uvek veruju da leto može da potraje duže od kolicno smo ga dobili, jutros je bilo +15 a sada je evo premašilo 20, prosto da ne poveruješ. kontam da će večeras da padne prvo tuširanje vrelom vodom koje će da označi prelazak iz leta u zimu, jer kad tako podeliš godinu ispadne da leto traje 66 dana a zima 300. što i nije daleko od istine. 

~~~~~~~~~~~~~~~
drugo poluvreme

zabavlja me i ovo oko korone, znači ako grad sa okolinom od 100,000 stanovnika ima bolnicu i dom zdravlja, kao i dve privatne klinike i par ambulanti, kontam da u njemu radi između deset i dvadeset epidemiologa, virologa, imunologa, molekularnih biologa, a ako cela zemlja ima 60 puta više stanovnika i veći gradovi imaju veće bolnice gde samo Beograd sigurno prebacuje prosek za nekoliko puta, ispadne da u jednoj zemlji natrulog zdravstva ima negde oko 1000 ljudi koji su upućeni u stvari tipa sezonski grip a verovatno prate i sve nove informacije obzirom da im je to struka.

i ako u srbiji imamo 1000 stručnjaka, od njih mora biti barem 10 koji idu na kongrese, usavršavali su se, smatraju se "cenjenim stručnjacima" kao i u svakoj drugoj oblasti, profesiji, zanatu. i tako nekom proporcijom samo za evropu sa rusijom, severnu ameriku, gornju afriku i desnu aziju, plus australija i novi zeland, dođemo do toga da u polovini sveta imamo 500 puta više svega pa i određenih lekara, dakle petsto hiljada, i podosta agresivnim rezom 1/100 opet dođemo na 5 hiljada vrhunskih stručnjaka.

pazi sad, pet hiljada onih koji su na čelima udruženja, koji objavljuju radove, koji svako za svakog zna sa nekog kongresa ili preko neke zajedničke studije, i svi ti ljudi su svako svoju zemlju pokušao da zaštiti maskama i distancom i upozorenjima i onda je javi neki LEKAR iz neke BOLNICE i kaže dobar dan, ja sam lekar, ovo je sve farsa, istina je skroz drukčija, i onda se pojave ljudi koji to šeruju na fejsu uz komentar ETO ZNAO SAM.

bukvalno kao iz onog vica (vicom počeo vicom ću da završim) kad sede Mujo i Buda na obali reke i buda zamišljeno kaže - život je reka... i sede tako pola sata i meditiraju i onda mujo kaže - ma kakva bolar rijeka, život su koke, život je rakija, pivo i ćevapi, jarani, kafana, golfom dvojka kad potpišeš ispred zgrade, željo protiv sarajva, to ti je život... i sede tako još pola sata, meditiraju, tek se oglasi Buda i skrušeno reče - a ja celog života verovao da je život reka

Nema komentara:

Objavi komentar