24 rujna 2020

virtual, nije virtual

jutros su se pojavile startne liste za Državno, 
dobio sam broj 006, opa VIP :-) 
evo popunio sam prijavu i dobio još jedan startni broj za nedelju
26virtual:berlin, Sept 27, 2020
pa ću tako u okviru jednog polumaratona trčati dva
nadam se da nekim čudom opet neću probiti famoznih dva sata :-)


i sad sam skinuo ceo kalendar, koliko vidim nijedan vikend nisu ostavili slobodan:
26virtual:london, October 4, 2020
26virtual:chicago, October 11, 2020
26virtual:amsterdam, October 18, 2020
26virtual:barcelona, October 25, 2020
26virtual:auckland, October 31, 2020
26virtual:new york, November 1, 2020
26virtual:sao paulo, November 2, 2020
26virtual:istanbul, November 8, 2020
26virtual:madrid, November 15, 2020
26virtual:philadelphia, November 22, 2020
26virtual:shanghai, November 29, 2020
26virtual:singapore, December 5, 2020
26virtual:honolulu, December 13, 2020
26virtual:taipei, December 20, 2020

lele, će se natrčimo maratončiki i polumaratončiki

a danas je bio dan za Dužinu koja se otegla na skoro tri sata sunčanja od čega nepuna dva sata trčanja i skoro sat sendvič vožnje biciklom jer smo išli šemu ja trčim 4km lola vozi biciklu pa onda ona trči 2km a ja vozim biciklu i tako tri sata.


to sam ja izmislio pre više od 10 godina pa je prošle godine AK Sljeme izmislio isto (toplu vodu) i maltene patentirali "izum" jer tako si duže na treningu pa nema veze što svo vreme ne trčiš jer je organizam non-stop "uključen" u aktivnost
obzirom da nisam trčao svih 30-ak kilometara moram priznati da mi je bilo lakše nego da sam SVE trčao, a bogme i ovako sam maltene dehidrirao iako smo nosili vodu

uopšte nisam podizao sedište kada je dolazio red da ja sednem na bajs jer mi je zbog ovog napuklog rebra više odgovaralo da mi guvernala nije previše "ispod" pa sam onako polučučećki pokušavao da se namestim, doduše na pola treninga sam popio još jedan brufen jer sam naravno bio dovoljno oprezan da "ponesem sve što može da zatreba" :-)


tako se završio ovaj tzv mikrociklus priprema za polumaraton, naravno da sam kao i uvek preterao ali valjda ne previše, nadam se da ću umeti da se dovoljno odmorim u naredna dva dana, pomoz bog i sreća junačka

Nema komentara:

Objavi komentar