26 rujna 2020

škica DVA

započeću skicu bloga pa ću preko dana da ostavim upaljen komp za nastavak
valjda stignem da dovršim pre početka prenosa, 
na svetskom žene voze drumsku trku.
a vi popodne refrešujte :-) 

nekako sam skroz zaboravio da sam danas trebao nešto da URADIM
po pitanju tzv. treniranja
postoji naime taj neki koncept koji uglavnom zovu "nadražaj" i prema kojem je od potpunog odmora bolje uraditi NEŠTO dan pred trku, e a šta?
to zavisi i od forme i od samog sportiste

nekima čak i odgovara potpuni odmor, tj što si bliže početničkoj fazi to ti više prija
profesionalac bi se bukvalno ugasio ako bi prespavao tri dana pred trku, evo vidimo i na tur d fransu kako nakon dana odmora neki idu bolje a neki čak i lošije, dok postoje i oni između koji kao odmor odvrte dva-tri sata lagano na bicikli jer im se čini da bi im organizam ispao iz ritma ako bi previše promenili tu uhodanu rutinu

moj nazovi problem je što odavno nisam trenirao u doslovnom smislu pa sam se u zadnjih nekoliko godina ponašao više kao rekreativac nego kao neki orgnizovani sportista
do prošle godine još i pomoz bože jer sam svakog vikenda išao na neku trku pa je to već samo po sebi bilo 2/3 od potrebnog godišnjeg "treniranja", ali ove godine vakuum
stoga je puko gledanje u pasulj šta mi danas može prijati

evo posle doručka razmišljam koliko mogu sa ovim rebrima da se provozikam naokolo dok me ne zaboli, i onda se iznenada setim kako mi je Plan bio da juče (petak) skroz odmorim, pa da danas (subota) uradim To Nešto pred sutrašnju trku
koja mi btw uopšte neće biti Trka nego najobičnija polu-tempo polu-dužinica, ali ajd...
i tako se evo spremam da istrčim zbog tog Nečeg
da li će to biti jedan napor od dva-tri minuta ili više kratkih ubrzanja od 100-200m nemam pojma

recimo one godine kada sam u Podgorici istrčao lični, znao sam da sam u top formi pa sam dan ranije na tartanskoj stazi u Baru radio taj nadražaj zajedno sa Anom Subotić, jedno za drugim naravno, ne zajedno, i oboje smo išli hiljadarku 2'55''.
sledeće godine sam takođe u Baru nakon zagrevanja na ulici uradio 5x200m ubrzanja sa istim učinkom, jer sam otrčao skoro isti rezultat na maratonu

trećom prilikom sam na keju pored reke (verovatno pred Beogradski, čim sam dan ranije trenirao kod kuće) između dva betonirana segmenta izmerio da imam 170m raspoložive lepo ošišane trave pa sam otrčao 6x170m na šta mi je frend iz engleske prokomentarisao "how refined!!!" misleći da sam ja to nekim diferencijalnim jednačinama došao do dobitne kombinacije, rekoh mu "ajd ne preteruj, toliko je dugačak travnjak" :-) 

DA LI VI ZNATE DA SAM PRE ŠEST SATI SEO DA IZMENIM OVAJ BLOG I ŠTA SE DOGAĐA
hteo sam da odaberem neku sliku sa trčanja da dodam između uvoda (od kilometar) i izveštaja sa treninga (od santimetar) i birajući slike sam se zagledao u jedne pa u druge pa sam onda krenuo nešto da guglam pa otišao da se istuširam pa uzeo da snimim neku muziku... 


pa se setio da sam gladan pa ručao/večerao pa upalio tv da odgledam odloženi snimak svetskog u biciklizmu i evo u sitne sate se setih da mi radi kompjuter a pod njim na stočiću na koji dignem noge spava mačka i sad ovako usukan kao deveti paragraf pokušavam da nešto natipkam na brzaka


pa ću da skratim
krenuo mrtvački pitajući se da li mi je možda previše da samo otrčkaram 6-5km (nije 5-6 jer sam usput spuštao kriterijume) pa ipak nastavio da radim neka ubrzanjca pa kao na stadionu malo zastao da se istegnem i razgibnem pa okrenuo nazad pa otrčao tzv hiljadarku i posle par minuta veštačkog disanja samom sebi na bankini nastavio da dotrčim nazad na obod grada do bicikle


dogurao sam do 8km a najbrži je bio 3'46'' što i nije nešto čime bih se do juče ponosio a danas sam srećan što sam preživeo pa makar i s vetrom u leđa
isprobao nakon par meseci one bruksice još jednom, mislim da ću sutra u njima trčati, dakle još samo pakovanje opreme u torbu i tuturututu povečerje
plan da se ode dan ranije se pokazao kao besmislen i polako se pretvara u mogućnost da nakon polumaratona ostanemo negde u šumadiji na konaku, ali bumo vidli još

Nema komentara:

Objavi komentar