17 rujna 2020

prinudni odmor

bilo mi nešto sumnjivo da mi je jučerašnja popodnevna vožnja izašla na 55.00km pa sam otvorio mapmyrun i ukucao putanju kuda sam prošao i pokazalo je samo 60m manje, eto koliko sam dakle krivudao usput, zanimljivo. ili nije obim gume okruglo 199cm nego koji milimetar više ili manje, posebno zato jer sam primetio da mi je prednja guma poprilično mekana pa bi joj ispravan pritisak promenio obim za "milimetar i po poluprečnika" što izađe gotovo čitav santimetar (kad se pomnoži sa 2 pa sa 3.14)


čudna stvar je bila da su me unatoč duploj kafi noge bolele kao da me neko tukao macolom po butinama a nisam umeo da se setim razloga za to, možda malo previše stajanja pre podne ali mora da je bilo još nešto što mi ne pada na pamet. jesam dan ranije u par navrata morao krvnički da pritiskam pedale jer sam se popeo verovatno najstrmijim usponom u okolini no teško da jedan kilometar može da ostavi takve posledice koliko god da je trajao a trajao je možda i osam minuta :-)

 elem prijave za državno su potvrđene, dresovi su u kurirskom kombiju pa ću moći da trčim u čistom obzirom da će iz paketa pravo u mašinu, jedino što nikad nisam baš obožavao trčanje u dresu ili majici na bretele, tzv "atletska majica" nego sam obično trčao ili sa kratkim rukavima ili bez rukava onako ravno odsečenim, tako da ako naiđe hladni talas moraću da ga nosim preko džempera.

kad gledam samo jutarnje izlaske, sreda je bila još uvek odmarajuća zbog virtuelnog bostona i 21km u ponedeljak, četvrtak je (jutros) pravi dan za trčanje jer ide petak sa default jutarnjim obavezama a subota i nedelja će da budu jedan blok aktivnosti obzirom da mi dolazi virtual sydney u subotu i virtual moscow u nedelju pa već prema prognozi treba rasporediti 21km trčanja i dugačku vožnju

Nema komentara:

Objavi komentar