01 siječnja 2021

deset malih rakijica

ima ona neka pesmica sa odbrojavanjem na temu rakijica pa kada dođe do poslednje onda kaže još jedna mala rakijica i stisnuću reset pa kada je popijem opet ih je deset, i onda u krug deset malih rakijica poneću u krevet popio sam jednu ostalo je devet, devet malih rakijica neću znati ko sam popio sam jednu ostalo ih osam...

e sve sam ovo napisao pod 1) jer ste sinoć svi odbrojavali do nove godine deset devet kao u pesmi ništa banja topla voda, a pod 2) jer smo naravno udarili reset pa krećemo od nule mada je naravno glup trenutak za sportiste obzirom da se sezona odavno završila i da mnogi već mesec dana vredno stvaraju bazu koja će im kasnije omogućiti kvalitetne treninge za prve prolećne trke, ako ih bude...

u duhu reseta tj novog početka (nastavka) ću svaki pasus završiti sa tri tačkice, to će biti moj simboličan doprinos nastavku 2020. koja nam se toliko dopala da prosto nikada ne bi trebala skroz da nam izbledi iz života. a ja sam na kraju ispao preponosan na Sebe što sam upravo ovako organizovao prelazak iz šupljeg u prazno. A EVO I ZAŠTO*...

naime nakon one najave "jednog ali vrednog" treninga za kraj čelindža, krenuo sam 31.12. na trčanje i odmah shvatio da sam triput umorniji nego prethodne večeri. pre samo 15-ak sati sam nakon brdskih 19km mogao da otrčim još toliko, a juče sam krenuo na trčanje od barem tri sata i pitao se da li ću makar sat i po izdržati...

nakon prvog sata i problema sa stomakom čitaj doručkom čitaj užinom, nekako sam ušao u ritam a to u prevodu znači počeo da se navikavam na to preživljavanje korak po korak na mrtvuckavim nogama. ne znam da li je iko s iole mozga krenuo na Dužinu nakon što je dan ranije trčao 15+19km osim nekih koji se pripremaju za Ultre, ali rekoh nekako ću preživeti, valjda...

odatle se nadalje ništa nije promenilo, jednako kilav kao na 8. bio sam na 18., 28., 38. kilometru. što bi rekle babe "uvoštanio se", trčkam i zatvaram krug po okolnim brdašcima i sva sreća da nisam bio ni upola svestan da taj krug ima 555m uspona što je samo 20% manje od Plitvičkog maratona, inače bih verovatno shvatio da sam još triput umorniji nego što mi se čini...


na kraju sam pretrčao 42.5km, plan je bio da završim u okviru 4 sata pa sam i to nadmašio za 4 minuta, dakle za jedan 1/60 deo iliti 1.66% a nekim skroz slučajem sam zaboravio da sam pred polazak pogledao godišnju kilometražu i koliko mi fali da zaokružim na 3300 pa sam na kraju stigao do 3299. no obzirom da sam otrčao 42.51 možda u dnevniku to zaokružim na 43 i godinu na 3300 pa za prvo sledeće trčanje ostavim sebi u amanet da nadoknadim tih 490 metara...

(*) ovde sad ide objašnjenje onog EVO I ZAŠTO jer je novogodišnje bombardovanje petardama trajalo puna dva i po sata i jer sam nikako spavao pola noći i ajd što sam bio umoran od trčanja i tog manijakalnog finiša godine, pride sam se probudio sav neispavan i šlogiran i pomislio "fala bogu što nisam kao mnogi planirao nekakav važan kickstart nove godine jer bi mi itekako propao, 01.01. je datum dobar za odmaranje i bleju i ni za šta više"...

i tako su se odjednom sve kockice složile onako kako drugima deluje naopačke a meni savršeno, razbio sam se zadnjih nekoliko dana 2020. pa sam prvog dana 2021. malo šetao malo se vozikao malo se družio sa psima malo degustirao neke neuobičajene specijalitete i sve u svemu zasluženo uživao u tom odmoru i svemu onom što sam prethodne godine postigao...

išpartao sam 2021. u excelu po sedmicama, upisao prvih 8km šetnje i 35km bicikle, do sutra ću valjda biti kao nov, ili barem kao stari :-P 

Nema komentara:

Objavi komentar