22 siječnja 2021

lažna uzbuna

evo ovako je tekao tok stvari
a kad rekoh to, setih se nečeg drugog, i ode mas upropas
znači na novom mobitelu ne može da se isključi onaj swift key režim tipkanja osim ako instaliraš neku alternativnu aplikaciju/tastaturu a meni je ipak fora da zadržim fabričku, mislim ako već pripada u taj paket od 1200 evra
i sad nakon mesec dana je navodno ta tastatura naučila ofrlje koje ja reči najčešće koristim i predlaže mi nakon određenog sleda da mi sama nastavlja rečenicu do kraja
i juče sam se zezao i uvek birao prvi predlog i dobile su se takve sumanute kombinacije da to prosto treba na neki poseban blog postavljati kao neku kibernetičku poeziju
a to sve ima smisla onoliko, koliko je neko odavno opisao internet kao - ako bi milionu majmuna dali milion tastatura da pritiskaju, verovatnoća kaže da bi oni kad-tad napisali Rat i Mir - internet je dokazao da to nije istina
e upravo tako je ovo ispalo rečenica

elem tok stvari s početka bloga je išao ovako, juče smo ostali na biciklama bezmalo 4 sata, danas je bilo tona posla za obaviti a i sutra je lep dan, valjda, i onda se odmah nametnulo razmišljanje koliko se danas nakon te tone posla prištedeti, a koliko se bespoštedno razvaliti i sebi time možda oduzeti sutra, ako se tako može reći

i onda sam se pokolebao i umesto planiranog (a to je bilo da izvadim druge dve bicikle, očistim, podmažem, i pripremim ih za zimu) odlučio da skratim biciklu na nekih par sati, da odemo negde na ~20km od grada pa da "tamo negde" malo otrčim i vratim se kući, pa bi tako ispalo da se nisam razvalio na bicikli a usput bih održavao trčanje umesto da ga zapostavim sa nekim tur-d-proleće-kad-mu-vreme-nije

rečeno učinjeno, s tim da sam se umesto na bicikli razvalio na trčanju
garmin mi je sugerisao, sad sam zaboravio da li je bilo 1h20 ili 1h30, ali se sećam da je bilo po 5'30''/km, i ja sam stisnuo da hoću da otrčim taj trening
ali AVAJ
nakon 4km sam stisnuo LAP i na ekranu mi se pojavilo "workout ended"
kako je to glupo, treba da je podešeno da ako stisnem STOP da to znači da mi je potrebna pauza, predah, da nisam u mogućnosti da dovršim trening, i TADA bi trebao da mi se prekine "workout" 
a ako stisnem LAP to samo znači da na nekoj stazi hoću posebno da izmerim dugačak uspon, dugačak pravac, segment od sela do sela
svašta
uglavnom to sam syebao i nastavio dalje kao da nisam, briga me
i nakon nekoliko LAP-ova sam se popeo na brdašce, sišao u sledeće mesto, napravio polukrug, popeo se na drugo pa treće brdašce, i vratio se na početnu tačku
odatle opet bicikom nazad 20km do kuće

biciklu sam snimao telefonom, a trčanje satom, s tim da sam nakon prvih 20km vožnje ostavio Stravu na stend baj i nakon sat i po samo nastavio vožnju
a unutar te pauze sam na satu snimio trčanje
sve u svemu vrrrrrrrrrrrlo sam zadovoljan kako mi je ispao dan, posebno što sam lepo zavario onaj gelender koji pravim, ostalo je samo da se ubetonira na svoje mesto ali o tom potom
bizarni element u celoj priči je da sam ove patike prvo odredio za bacanje pa uzeo da u njima radim, a zatim ih opet uzeo za trčanje, stigle su do samo 816km ali su im se đonovi pojeli pa su stoga umrle u srednjem dobu, ne dočekavši duboku starost



Nema komentara:

Objavi komentar