07 siječnja 2022

na božićno jutro zubato i kruto

tako ide naslov onog songa od onog benda što je prvo bio bend pa je posle bio isti taj bend ali drugi bend, nešto poput ovoga što sam ja bivši maratonac, e pa tako je i taj bend bio bivši onaj bend ali ustvari isti bend.
vagao sam vagao sam dragu čitav dan, ma ne, nemam toliku vagu, nego sam vagao na koju stranu otići i na kraju sam kukavički odabrao najravniju raspoloživu čestu koja putuje niz Kolubaru desnom obalom kroz sela, i istovremeno sa tim odabirom sam prenebregnuo činjenicu da meni MANJE odgovara najravnija raspoloživa staza i da mi puno lakše "padne" kada trčim istu dužinu po valovitom ili čak kupserastom terenu.
(ispričavam se što nisam napisao *manje* onako po kulturnoengleskom džem uz čaj u pet nego sam velikim slovima eto jer me mrzelo a onda ljudi kažu kad pišeš velikim slovima to je kao da vičeš a opet ne znam ni šta bi tome falilo, nikom ne držim koncert na uvce uz džem uz čaj u pet što bi rekla emina arapović hard rok pjevačica iz splita DAJ MI DA VIČEM moj je blog moje je more moji su vjetrovi capslock i oluje)

nakon dva kilometra sam skinio vetrovku onu šuškavu tanku dečiju a nakon 4-5km sam skontao da logika "uzmi sa čiviluka šta je već nošeno" nije uvek savršena jer sam te tanke helanke/tajice nosio pre neki dan na +11 a sada je bilo +3, eno na slikanoj stranici iz app-a sam nacrtao zube ajkule sa sve očnjacima da bih poručio kako je bilo samo +3 a i to ZUBATIH a ne nekakvih letnjih +15 kako to app zamišlja.
da stvar bude još tužnija na jednoj stolici mi visi šorc za trčanje/slobodno vreme iz lidla onaj od pet evra ali mnogo dobar za pet evra, u rangu onih nike od 40 evra, samo što ne piše nike i tako sam uštedijo 35 evra, ali mozga nisam uštedijo jer da sam ga ubacio Loli u ranac mogao sam ga onako preko patika navući da mi se ne mrzne guzica i zadnje lože i onaj vrh loža na koji se pripaja guzica, to se verovatno zove trtični pripoj ili pripjev kakogod, ali kako god se zvalo to mi se smrzlo ili što bi rekli A EVO I ŠTA MU SE SMRZLO (parental advisory +12yr content)


deset kilometara blago nizvodno, prvih 500m lagano pa 500m žustrije, i tako kroz iste promene ceo trening, i do pola je fino išlo iako je bilo dosta vetra, imao sam debele rukavice i svuda mi je bilo fino mlako osim po dupetu.
jedanaesti okretni km je bio po nekom makadamu do srušenog mosta i naravno najsporiji a čim sam okrenuo gravitacija mi je zalepila ono smrznuto dupe za zemlju pa su se koraci valjda skratili, i tako sam nazad uzvodno počeo polagano da se mrštim od nezadovoljstva, NEĆETE VEROVATI ŠTA MU SE DOGODILO bilo mu je teže trčat uzvodno no nizvodno!

pulsevi niski, ništa nisam smršao :-(
negde od 13-16km je već sve postajala agonija, praktično sam kad se uračuna taj neznatan spust/uspon držao isti napor i brzinu ali osećaj je bio #nedaobog i srećom smo negde u 18-om km zastali da mazimo neko kuče koje čuva napušteno stovarište i kome nosimo koske svaki put kada idemo na tu stranu, pa sam tako malo predahnuo i nekako se nakon toga dokotrljao živ do kuće. nekima božić a meni uskrs, mislim nakon tog 17-og km.

i tak, ovo je sad već postalo ozbiljno treniranje, kao i svake sezone možda opet napravim na stravi novogodišnji profil "saša 2022" jer na huveju nemam stravu pošto huvej nema gugl a strava ne radi bez gugla nećete verovati ali je tako iako kad otvoriš u stravi mapse dole piše nešto "mapbox" dakle nisu gugl mapsi ali iz nekog drugog razloga nemoš skinit stravu na huveja osim iz guglovih plej storsa i tako sam gledo neki šjaomi ili da se vratim na ajfona ali prvo moram naručit patike našao sam neke...

 AHAHAHAHAH otvaram tu stranicu i pojavljuju se neke champion (?) patike (??) za trčanje (???) na sniženju 51% + novogodišnjih 20% i sad mi nije toliko smešno što patike koštaju 22€ nego što vidim da su navodno koštale 60€, podosta ambiČiozno moram priznat. ali su u lepim bojama, šerpa plava i tak. mnogo je smešan život u varošici u kojoj nemaš gde da probaš obuću jer nijedna radnja ne drži UA ili NB ili Hoka pa moram da biram Asics entry level modele za pulene iz škole trčanja.

Nema komentara:

Objavi komentar