30 siječnja 2022

u nedostatku

u nedostatku velikih brojeva za ovaj januar, pregledavam prethodne januare koji umnogome odrede nastavak sezone, što bi rekli treneri ne možeš graditi veliki dvorac na plitkom temelju.
najmršaviji januar ever mi je bio 

0km (2019.) to je ono posle istegnuća i sa bronhitisom

138km (2005.) nakon trkačkih početaka sam već druge zime u karijeri fasovao prvi problem, upalu plantarne fascije i to me je podosta mučilo jer sam usput pokušavao i da treniram na stadionu a napalio sam se i na kroseve i tuču sa veteranima koji uopšte nisu izgledali brži od mene a nikako da ih stignem, valjda jer sam trčao u nekim NB patikama za trail od pola kilograma

182km (2020.) ne sećam se ovoga uopšte iako je bilo pre samo dve godine. da li je bio topao januar pa prošao na bicikli ili šta već, vidim da dolazi nakon decembra od 725km ali se ni toga ne sećam, prvo sam trčao kao blesav pa skoro skroz prestao, zabrinjavajuće ponašanje

208km (2017.) te godine sam pao početkom februara i slomio ključnu kost, ali se sećam da sam u januaru imao nekoliko nenormalno dobrih treninga i da sam pomislio kako ću tu sezonu briljirati na trkama, poslednji trening pred pad sa bicikle je valjda bio 10km promena 100/100m za 41' na valovitom asfaltu

i dalje odatle imam 244, 254, 265, 272, u nekim godinama sam vozio trenažer, u nekim smo bili u poreču ili umagu pa je opet bilo nešto dana na bicikli i u putovanju, no sve to oko 250km je sasvim dovoljno ako se radi o treninzima, u protivnom ako hoćeš samo da trčkaraš treba ti triput više kilometara da bi imao sličnu formu, barem mi je takvo iskustvo.
a naravno zavisi i od bicikle, jer je opet dovoljan jedan dvosatni tempo nedeljno da poštediš noge trčanja a da ih ojačaš.

kad saberem čitav jedan kilometar prekjuče i čitava dva kilometra juče, stigao sam do neverovatnih 215km ove godine tj januara s tim što ću odmah nakon ovih redova zapucati na neki trč i pokušati da se danas i sutra približim toj nekoj januarskoj kvotici od frtalj hiljadarke

Nema komentara:

Objavi komentar