17 listopada 2022

gejmerski laptop


došlo mi u mejlu, kao vidi Sale ovo, ajd kupi ako smeš, provokacija
otkud njima uopšte ideja da bih ja kupovao ovako nešto?
kao prvo, šta je to uopšte "gejmerski računar"?
da možeš da igraš moderne igrice koje zahtevaju vrhunski softver.
e ali pazi sad.
ovo košta 2000 evra, toliko se otprilike kotira naš auto na berzi polovnjaka.
ne verujem da postoji klinac od 14 godina koji toliko zarađuje.

prostim algoritmom zaključujemo da ovo mogu kupiti samo dobrodržeći odrasli.
(ili budale koje će podići kredit, jer kako se kaže,
KREDITI SLUŽE DA LJUDI KUPUJU ONO ZA ŠTA NEMAJU PARA)
(opet ograđivanje, jedno je da deci uplatiš ekskurziju, da promeniš krov na kući, da platiš operaciju, da kupiš stan ili slično, za to ne možeš tek tako da "skupiš pare")
ali za ovakav bes, haha, treba neko stručno objašnjenje.
zamisli imaš 35 godina i igraš igrice.
ubijaš zmajeve koji sleću sa jupitera i slične gluposti,
igraš tenis protiv đokovića ili šarapove.

nekad su englezi govorili (to se u originalu rimuje)
da je jedina razlika između dečaka i odraslog muškarca u ceni igračke.
mislim da nije samo to, ima jedna puno veća razlika:
ja kao klinac nisam mogao da poginem u autiću onom od 10cm, kao što danas poginu na motoru i u bmw-u čim dobiju vozačku, a neki i pre toga.
i druga razlika: meni kao klincu nije trebalo ništa osim autića, niti sam mogao da doprinesem bilo čime drugim osim da se igram, dok normalan čovek od 35 godina valjda ima šta pametnije da radi osim da igra igrice na laptopu 
svašta

Nema komentara:

Objavi komentar