16 listopada 2022

hitna sednica lovačkog udruženja

sa danom zakašnjenja ipak objavljujem blog koji je trebao da ide juče, 
pa sam za gamenio onim o treking ligi a ovaj sačuvao u Wordu
inače danas je druga od dve trke ovog vikenda,
polumaraton u Apatinu, na koji nisam ni nameravao da idem
pustio sam da istekne rok za prijave, 
jer sam nakon rume, zrenjanina, i novog sada, bio sit asfalta
i nešto me je vuklo da se malo vratim u prirodu,
da se resetujem na ona lepša podešavanja duha i tela

"elem evo me po drugi put nazad iz hitne.
sinoć sam nakon izjave u Policiji išao u hitnu na pregled,
gde su mi konstatovali brojne kontuzije distorzije i oderotine.
ispod kolena mi je otok poput bundeve od krvničkog udaranja debelim drvetom,
imam još kojekud po telu modrice i oderotine,
kao i po licu.

nakon noći (ovo mi se PRVI put dogodilo) u kojoj nisam spavao ni sekunde,
znate ni onih desetak minuta gde vas "uhvati" pa se trgnete, 
dakle nula zero ništica, imao sam i neke nekontrolisane napade drhtanja,
ono kada se celo telo trese kao kada golog izvadiš iz zaleđene vode.
totalni šok i raspad sistema, 
na svakih pola sata nagon da počnem da ridam na sav glas,
kao oni što im pogine cela familija pa neuračunljivi vrište pored puta.
opet sam otišao u hitnu, tamo su mi dali uput za psihologa,
i nakon obavljenog pregleda sada imam dva overena papira,
onaj o telesnim povredama od sinoć i ovaj o duševnom stanju od jutros.
kažu trebaće na sudu, tojest u policiji su rekli da je Tužilac tako preporučio.

u maniru dinastije i hausa i c.s.i. i ostalih serija 
gde nam ostave najveću neizvesnost na kraju poslednje epizode, 
pa nemaš pojma da li je Horejšio Kejn raznet u eksploziji
ili je ipak uspeo da uskoči u neki šaht i pojavi se u sledećoj sezoni,
još uvek neću opisivati nemio događaj,
dok ga još malo ne svarim da bih uopšte mogao da pišem o svemu

Nema komentara:

Objavi komentar