01 listopada 2022

HRV

ima honda neke modele automobila, jedan se valjda zove hrv a drugi crv
i oduvek mi to bilo smešno, hrv & crv
nisam nikad guglao šta im to znači, ako uopšte nešto znači
možda i to promene posle nekog rata
jer evo kažu samsung izbacuje modele koji se zovu z-nešto
valjda što je na nekom ruskom tenku bilo nacrtano nešto poput slova Z
i sad je to simbol svog svetskog zla, eto zapadne logike, zlo = Z

elem to hrv mi se pojavilo nedavno, od strane garmina
kaže nosi sat svake noći barem tri nedelje da ti odredimo HRV
šta li mu je hrv, nisam imao pojma, čekao da prođu te tri nedelje
a garmin smarač, stalno me obaveštava, nosi još dve nedelje, nosi još nedelju dana
sedmicu tjedan
tako je s nama razgovarala teta iz poreča, sve dvojezično
kao natpisi za sela po vojvodini
kaže izađete na portu kapiju i prođete pored tovara magarca pa dalje skrenete na cestu put
i nikad se ne seti da odmah kaže ono drugo, nego mora jedno pa drugo

uglavnom primetio sam da se stvari odvijaju loše
taj hrv mi je nekako premali
mislim, ako moram da biram, bolje da mi je HRV premali nego nešto važnije
jelte
hehe
no sad me već upozorava kako to ne valja, te stress te strain te trice
i sad ne znam koliko da budem zabrinut
a treba ić na trku

Nema komentara:

Objavi komentar