14 listopada 2022

pola plus pola jednako pola

izgleda da imam supermoć da svako trčanje završim na "i po" kilometara.
juče 4.45 ujutru, danas 7.48 ujutru.
juče neka sporadična ubrzanjca popodne umetnuta u hajk,
nekako sam celog dana bio na pola koplja.
ona noć pred maraton me je ubila skroz naskroz, i sad kao da treba cele nedelje da spavam po deset sati da bih se vratio u normalu.

jednom kad se naspavam moram sabrati sve te polovine jer više nemam pojma dokle sam stigao sa pozajmicama i povraćkama.
utorak sredi pozajmi dvesta metara a onda sreda unapred uzme i od četvrtka trista a četvrtak...
i tako u krug.

evo sabrao sam polovine, tadaaammmm, nekako sam prebio nekih 300m sa prethodnim manjkovima i odatle je sve na pola pa je lako prebiti, evo juče sam kaznio dnevnik sa upisanih samo 4km ali sam ga danas nagradio sa upisanih 8 i voila' štonobisereklo.

onaj HRV se pretvorio u ravnu liniju na dnu ekrana, kad god mučeni sat pomisli da ne može gore (u smislu lošije, ne u smislu UP) ja ga opet iznenadim i pokvarim mu prosek.
tricky ticker, što reče onaj konobar Rene iz serije alo alo.

za razliku od juče(-ta) haha zamisli da je juče imenica i da se menja kroz padeže, završno sa jučetom sam se odmorio, počev od jučeta moram nastaviti da više trčim...

elem za razliku od jučeta danas sam rešen da nešto više otrčim popodne jer neću provesti par sati do/od lidla, akcija je prošla i može da se vrati normalnom životu.
osvojio sam dve flaše mineralne vode za po dinar, dakle tri litra dva dinara, jedna pura dva pandura.

Nema komentara:

Objavi komentar