11 listopada 2022

slow connection

sećate li se dial-up vremena i modema koji zvrče
zzzzbbbbbžžžžžžњњњњњrrrrrrr
pa na mailing listu neko pošalje sliku od 30MB i svi se naljute, 
ZAŠTO TO NISI SMANJIO, POTROŠIĆEŠ NAM SAV INTERNET

mislio sam da sam mnogo pametan kada sam otkazao kablovski internet i prešao na mifi ruter jer je bila takva akcija da svakog meseca prođeš sa 15€ manje a dobili smo i lep novi 10'' tablet, no događa se da ponekad ovo ide jako sporo, kažem ponekad samo, ali se događa, i onda se setiš kako se prošle godine nije NIKAD događalo, eto stvari se menjaju

više nije ni spektakl kad radi CAPS LOCK, i to sam popravio
inače kad smo već kod popravki, to je jedna od velikih prednosti interneta
guglao sam kvar na termoakumulacionoj peći koju smo hteli da prodamo, izguglao i popravio

guglao sam sve moguće dijagnoze kvara na bojleru i za 1€ (i par sati petljanja) uštedeo čitav novi bojler, jer sam skužio u čemu je problem i šta treba da se zameni
na stranu što možeš sve da naručiš, evo juče mi je stigla porudžbina od 10€ koja uključuje dve velike limenke gume u spreju, osim za zaptivanje svega i svačega ću pokušati da to upotrebim kao lepak između bušne bici gume i flekice, nekako mi deluje da će da radi
ima na jutjubu kako su i auto gumu pokušavali da zakrpe ali pogrešno pa nije čudo da nisu imali šanse za uspeh

za razliku od prvog dana posle maratona kada sam nekim čudom uspeo da prehajkujem i pretrčkaram hard core trail, danas sam bio umoran i osim par sati laganinija na mtb-u nisam imao volje ni za šta više, što je možda i dobra vest jer je, da vidiš čuda, i odmor katkad blagotvoran

Nema komentara:

Objavi komentar