13 listopada 2022

opet taj HRV

 


pazi sad
idemo s leva na desno, kronološki
ovo žuto je bilo stanje pre tri dana
prva noć u žutom periodu mi je bio nizak taj neki HRV i rekoh taman kad se odmorim od maratona, taj najniži će da otpadne iz rolling averagea, i doći će neki bolji.
to je ovo crveno, što sam se nadao.

no došlo je do totalnog iznenađenja.
svakim danom mi je taj neki dotični HRV bio sve niži, i štaviše niži od onog prvog žutog kojeg sam jedva čekao da ispratim, i eto ti ga sad!
ode mas u propas, nizbrdo i nizvodno.
izgleda da umirem.

sećam se da mi je jednom "baseline" bilo negde oko 45-65, a sada se spustilo na 38.58ms.
zadnja noć 29, buuuhhuuuhhhuuu.
šta god to značilo.
možda je ovo kao i puls, individualno.
i tamo mi je pisalo bradikardija iako sam na ekageu nagruvao skoro do 60, mislim se brate sestro da si videla kad sam imao 31 poslali bi me na strujno oživljavanje.

i tak.
jutros otrčao 4.5km da napokon "prebijem" onih pola kilometra manjka, ali sam zaboravio da sam i juče imao 0.2 km viška pa tako opet moram da pazim da popodne otrčim malo manje od punog broja.

Nema komentara:

Objavi komentar