04 listopada 2022

STRAINED

RADI CAPSLOCK!!!
ranije mi je stalno pisalo ili peaking ili overtraining ili recovery, sada mi već danima piše STRAINED.
a sa caps lockom je išlo ovako, stiskao sam ga kao lud i ništa.
i pipnem pored slovo "a" da vidim da li radi išta ili ništa, i mekano se otkuca.
pipnem triput pojavi mi se aaa, obrišem, pipnem caps lock i upali se plava lampica u uglu tastature.
    qq    1qa<S
(naprskao sam wedeom ispod caps locka ali mi je izletelo malo više, da izvinete kao da sam ono hhhrrrkkkkk pljunuo, nadam se da nisam nešto u$rao, ocepio sam jedan toalet papir i pokušao da obrišem to SRANJE koje sam napravio, igra riječi ho ho ho)

sad sam slučajno otvorio FB jer sam si na mesižder poslao neke slike, i iskočio mi oglas za neku makita testericu sa koferom i dve baterije pa sam to kucao u gugla i video da to neki violeworks prave za makitu i da je napon 18V a ne 88V, to je samo neka šifra u nazivu proizvoda.
no jednu jelku smo već skratili, a ko bi smeo na merdevine pod ovim uglom nego skaj raner?


problem je što se na to drvo popela puzavica (bršljan, ivy) i skroz ga obuhvatila i pojela jer ga koristi kao izvor snage tj siše ga kao cuclu, i onda je to sve trebalo odseći odjednom.
no ipak nisam odjednom nego sam koliko god sam mogao to sekao zasebno, no na kraju je ovako izgledalo.


nakon jučerašnje rikaveri vožnje od nešto više nego planiranih 32km jer sam zaobilazio kišne oblake (tj projekciju njihovog delovanja na našu Županiju) i jutarnje gimnastike (one merdevine su bile vezane gurtnama i za terasu i za donji deo stabla, nije baš tolika cirkuska akrobatika kako deluje sa fotke) će mi verovatno pisati da nisam samo STRAINED tj strejnd-an, nego sam verovatno iber-strejndan, te nisam siguran koliko mi je pametno trčat, ili samo nešto hajknit pa malo strčat niz bregu i da to bude to, ili još neki ubrzanjec sranjec hmm

Nema komentara:

Objavi komentar