15 listopada 2022

dugo te nije bilo, Šeki

ukratko, ukraće, u najkraće
unajkratko, što bi rekli na jugu Srbije
baš smo se pre par dana šalili za doručkom, na tu temu "padeži"
iliti 
"sve što ste želeli da znate a niste imali koga da pitate o padeži" 
jer je neko od nas nešto rekao da je s višnje,
to bi po južnjački bilo tipa kolač s višnje (umesto s višnjama)
ili štrudla s višnje, i onda sam se setio nečega

samo što ću morati da čekam više od pola godine
kad nam se zacrvene višnje, tu u dvorištu, 
kupiću neku malu štrudlicu u samoposluzi, pa ću da je zalepim na drvo,
i da tako napravim umetničku instalaciju ŠTRUDLA S VIŠNJE

današnja treking liga u Soko banji, ili Soko Banji, ili Sokobanji,
to nikad niko nije znao koliko je reči,
protekla je bez mene, 
jer sam doživeo jedan incident juče popodne,
žureći s brdašceta nazad u grad,
na taštinu rođendansku večeru.
stvari su već bile spakovane,
i posle brze večerice i zdravice dečijim šampanjecem,
trebali smo da krenemo na put i da danas trčim Treking Ligu

nisam unapred odredio koju stazu, u ponudi je bilo 15~27~36km,
što mi je bilo nit-nit, 
14.6km mi dođe nekako malo, iako je brdsko trčanje,
a 27 i 36 mi već nisu "izlet" ni "lagani trening" nego ozbiljno potezanje.
a znate da ja volim one neke gospodske zlatne sredine,
gde se umereno namučiš a opet prođeš kao po loju.

tako da sam računao da ću ipak da preklipsam tih 27km
jer mi je u novom sadu na maratonu 33km bilo sasvim dosta,
a ovamo po planinama bi ovih 27 trajalo možda čak i više
pa bi sve to bio neki postepeni napredak i povećanje forme
ALI OD SVEGA TOGA NIŠTAAAAAAA
džabe sam skidao sve te fajlove i pripremao se 



Nema komentara:

Objavi komentar