06 listopada 2022

ENDORSEMENT

naravno da sam prvo proverio da li radi caps lock I RADI, NEGO ŠTA!
onda sam ukucao u naslov prvu reč koja mi je pala na pamet, i sad idem da guglam šta to uopšte znači, tojest da li znači to što ja mislim da znači

jok, ne znači to što sam ja mislio, a nakon čitanja nisam još uvek sto posto siguran kako bih to upotrebio, dakle ta reč bolje da ne postoji, koliko je bespotrebna i tupava
mogu napraviti punk band ENDORSEMENTS i onda to zvuči kao da smo mi članovi TO, i ima nas više pa smo u množini jelte
trt

elem da bih objasnio šta želim, morao bih to da nacrtam
jer je podosta komplicirano za objasniti rečima
pa ću u Paintu da nacrtam par linija i da o tome napišem blog:


elem ovo se zove po starinskom rečniku TOVLJENJE PRASETA PRED BOŽIĆ
tačnije to se koristi kao primer šta se ne radi, tipa učiš dva dana pred ispit
dakle na dan trke, maratona, to je ovaj desni crni pravougaonik, treba oba polja da su ti popunjena do vrha, crveno je forma, zeleno je odmornost organizma

a linija pokazuje moje stanje u četvrtak, petak, subotu
zašto sam u četvrtak (danas) trčao dva puta, zato jer sam jako ali JAKO slabo trenirao ove godine
i računam da korist mora biti veća od štete
dva polumaratona sam poteško preživeo, to je bilo ništa više no osvešćivanje
da nisam ni za šta

e sad, ako napadnem da izvršim mini pripreme tri dana pred trku, to je jednako sumanuto kao i da ništa ne radim, ali ipak
odmorio sam se, konačno, jutros su me boleli i kvadri i listovi i čak i jedna ahilova
to je od silnog stajanja na merdevinama i granama, sa motorkom u ruci
no to je prošlo, i da vidiš čuda popodnevno trčanje mi je čak došlo i malo lakše

nekako iz iskustva, jer u puno prilika sam imao ovakav izbor, ne mislim da ću sa još dva trčanja sutra (petak) napraviti neku bitnu štetu, a valjda su podsetiti noge kako to izgleda kada ih poteraš na malo više akcije (od bicikliranja)

u subotu ću, pretpostavljam, biti umoran (da vidiš čuda kada možda i ne budem?) no bez obzira da li ću ili neću, svakako ne bih ništa bitno "radio" osim možda neke rikaverić vožnjice biciklom do sat vremena, i u nedelju pomoz bože.
niti ću biti na vrhu forme ni na vrhuncu odmornosti i čilosti, to je izvesno, i sve se svodi na ono staro BUMO VIDLI.

ako preživim bez nekih velikih agonija, prijaviću Ljubljanu (verovatno), a ako crknem, opet ću verovatno prijaviti Ljubljanu i nastaviti da se nadam da ću se dodatno "utrčati" obzirom da je vreme (u smislu doba godine i u smislu vremenskih prilika) kada se sve manje vozi bicikla a sve više trči i hajkuje

Nema komentara:

Objavi komentar