05 listopada 2022

RADI CAPS LOCK KAO ŠVICARSKI SAT

 I JOŠ PITA TREBA LI JOŠ


pre nego što sam uopšte počeo sa blogom, otvorim notepad i otkucam dva tri slova pa pokušam CAPS LOCK.
ne radi.
stiskao stiskao stiskao, udarao pa opet pritiskao, što bi rekli albanci "vršim pritisak", ali ništa.
i rešim da otvorim čudo, rekoh da nisam sa onim WEDEOM nešto dodatno ZEZNUO.
sad mi se dopao kad je proradio pa ću ga stalno koristiti, barem jednom u SVAKOJ rečenici, ho ho.

poodvrćem svih deset šrafića odozdo, ovo je obezbeđeno kao da je bojeva municija.
jer svakako po ivicama imaš one male kvačice, koje kad sklopiš nazad svaka klikne i sve je zatvoreno cakum pakum, šta će tu još deset malih šrafića, ko bi ga znao.
kad vidi jada, nešto neće.
otkačim s jedne strane klikne mi nazad sa druge, i tu skontam da ima neka tajna VEZA.
prepipam nalepnicu i UČINI MI SE da ima nešto ispod, odlepim je i GLE jedanaesti šrafić skriven, da bi neko nestrpljiv povukao i na tom mestu napravio rupu.

mislim čak i da ga izvališ, dovoljno je onih 10 a preko rupe tojest kratera bi svakako opet vratio nalepnicu, tako da ne znam ni ta zamka čemu tačno služi.
osim da oni URADI SAM klinci izgube dodatnih deset minuta provaljujući nešto što je moglo lakše da se otvori.
eh da, i da mogu u servisu da ti kažu OTVARAO SI, ne važi ti garancija.
TO JE TO!
RADI CAPS LOCK!

što se tiče treninga, na satu mi i dalje piše STRAINED iako mi je prošlo preporučeno vreme oporavka a sve zato što mi je ta HRVarijacija niska pa mi stalno produžuje odobrenje da treniram, kaže oporavljaj se i lepo jedi lepo spavaj.
prvi put čujem da umesto da treniraš, nakon što si se cele godine zezao i izletovao, treba da spavaš i da jedeš, da bi popravio formu.
baš da vidim i to čudo.

ne znam koji dan zaredom sam odvozao par sati lagano do polulagano na mzb-u, i verujem da ću sutra napokon malo potrčati, čisto da se noge sete da ih u nedelju čeka maraton.
tačnije bitno je da startujem, jer za nepojavljivanje na Državnom klub plaća penale, a ako mi ne bude išlo, dokle god stignem biće to valjda neka pristojna Dužina.
nekoliko dana nakon toga ističe i poslednji rok za prijave za Ljubljanski, dotle bih već trebao malo više da utrčim (HA!) u formicu, dovoljnu da prekaskam 42 bez crnih misli.

Nema komentara:

Objavi komentar