08 listopada 2022

tabula rasa

kao što sam i najavio da u subotu neće biti nekih velikih akcija, nije ih ni bilo.
ujutru lagana vožnjica od par sati, onako nije ni pošteno pedaliranje nego ono što zovemo "kotrljanje", onda vožnja do novog sada, tamo sat izležavanja, pa sat na promociji knjige jedne drugarice koja je poreklom ovde sa brdašaca, a živi skroz daleko negde niz Dunav, pa rešila da napravi književno veče skroz gore uz Dunav na suprotnoj strani toka.
uzvodno.
bravo.

i posle toga na pizzu i u krevet, gde nisam zaspao sve do 03!
naime hotel je bukvalno u centru centra centra grada, i celu noć su neke grupice i hordice omladine šetale ovamo onamo i drali se i urlali kao da svima trebaju slušni aparati, bože ljudi od 20 godina su gluvlji od naših čukundeda.
no ni to nema veze, u par navrata me je uhvatio san.
zanimljiv.

naime dok je dole u prizemlju išla neka svadba, ja sam u trenu zaspao ali sam i dalje čuo taj zvuk, tu melodiju, i počeo da sanjam nekakvu konobaricu koja viri da li je neko primećuje, i u potaji iza neke zavese izvodi svojevrstan trbušni ples.
pa opet proveri da li je niko ne gleda, pa nastavi.
a ja se smejem (u snu) i razmišljam hahaha pa ja te vidim, ćurko.
i tu sam se ubrzo i probudio, nažalost.
mogao sam tu kerefeku gledati do 7 ujutru.
i posle toga opet par sati budan i tako, već rekoh da sam zaspao oko 3 i konačno se probudio oko pola 7.
namestiću vreme objave ovog bloga u minut do ponoć (pred maraton) jer pripada u subotu a ne u ovo mamurno jutro pred trku.

Nema komentara:

Objavi komentar