28 listopada 2022

zvončići zvončići

sad bi mi trebao Djed Mraz kao nikad.
koješta je počelo da crkava i hvata me laganini panika dokle će šta izdržati.
malopre se iz čistog mira zaplaveo ekran i monitor mi je saopštio "gasim se".
tačnije, oni lažu, kompjuter se gasi a monitor kaže gasim se, dakle oni rade zajedno protiv mene.
pa kad se gasi jedan predstavljaju mi kao da se gasi onaj drugi, misle da sam ja glup.
onda ja samo na kompu stisnem odzada ono dugmence onn/off i ZZZzzzz ućuti se hard disk.
ĆUTIMO, HA? pitam ih pobedonosno.
nećete vi mene...

onda sam sve što sam otvorio na telefonu opet otvarao na kompjuteru, jer telefon ti je kao retrovizor na autu.
pogledaš kad se uključuješ na autoput, ne ide niko, onda se okreneš da PROVERIŠ jer stvarno ne ide niko, i kad lepo vidiš sopstvenim očima, onda je lako.
kao u onim filmovima gde preko kamere zalepe sliku i onda čuvar misli da je prazan hodnik a tamo žurka, ludaci beže iz ćelija i usput igraju čoček.
to je valjda neko kolo, narodni ples jelte.

e tako ja, nađem nešto na telefonu, što mi je pomalo nesigurno, onda to isto otvorim na kompjuteru, i kad vidim na velikom ekranu da ista ta stranica nudi isti proizvod po istoj ceni, e tek onda znam da je to - to.
ništa dok ne proveriš.
nećete vi mene...

umesto eksternog HDD-a sam pronašao docking station za SSD/HDD gde možeš utaknuti dva diska ovakva ili onakva, a pošto imam od starog kompa i starog laptopa i još jedan pride, to bi moglo da posluži za bekap.
a triput jeftinije od recimo eksternog 4TB koji takođe može u neko dogledno vreme da crkne i ništa nisi uradio.
a ovako na više manjih, utakneš, istakneš, utakneš, istakneš, i prođe život.
treba se toga setiti, ne može to svako heh.

a za kompjuter nemam pojma.
zbog vrednosti (?) monitora i tastature, isplati li se kupovati novi desktop, ili je bolje uzeti laptop, nisam pametan.
našao sam neki na akciji sa oriđiđi windozima 11, 6-jezgarni amd ryzen 5, nema posebnu grafičku doduše ali ne treba mi za igrice, 512 ssd, 8gb memorije, meni to zvuči okej.
oduvek sam voleo osvetljenu tastaturu ali izgleda da ću umreti a da je nikad nisam imao, jer ona obično ide uz duplo skuplje kakvi mi jednostavno ne trebaju.

i tako.
još sam našao dobar salomon ranac ali nikako da popunim narudžbenicu, i za 8€ dva diska 125mm koji od brusilice prave motornu testeru, to je onak za sitne radove i igrarije, a našao sam i nalepnice za tastaturu da ne moram sâm lepiti slovca kada mi stigne laptop sa US tastaturom, moraš se uzdat u se i USvoje kljUSe da se rešiš tog US uljeza.

I NA KRAJU 
ZAMISLI TU FORU
DA KUPIŠ 
OSVETLJENU 
(US) TASTATURU 
PA JE PRELEPIŠ NALEPNICAMA!
nećete vi mene...

Nema komentara:

Objavi komentar