29 listopada 2022

bablje leto, indijan samer

147 km u oktobru, još jedan neslavan lični anti-rekord
a ja sam mislio da imam nešto samo protiv slova Ć, jer se prezivam anti-Ć
šta fali slovu Ć, nije mi jasno
na Ћирилици ovo малo ћ izgleda kao neka malecka crkvica, šta znam
baš simpa
kao ona crkva negde iznad Tivta gore u brdu, na kojoj piše "zaštićeno samoćom"

1677 km pak ove godine, mršavo mršavo žgoljavo žgoljavo
i kako sad trčati trku ćopajući, nemam pojma
verovatno na dva brufena kao i obično
doduše i nije neka Trka nego lokalna trkica/trčica, ali hajd, sve se računa
dosta puta sam pobedio među veteranima a jednom i kao prvi senior, tada su veterani trčali samo 800m blago nizbrdo (!) pa si ako hoćeš da trčiš punu dužinu od 10.5km morao da se prijaviš kao senior

nisam skoro pisao ništa kod blogoja na fejsu pa ću danas taman ovo što mi se umalo desilo, ali nije
ponedeljak - tempić, uvod u treninge
utorak - tempo, sada ti je već krenulo
sreda - krvnički tempo, zamišljaš da si na trci, razvališ se
četvrtak - nisi ni za šta, posao pa kopaš nešto oko kuće pa ipak odeš na lagano brdsko trčkaranje, jer slede dva dana ležanja
petak - trebao bi da odmoriš ali odeš negde biciklom jer se to ne računa
subota - još uvek si umoran, a i sutra je trka, ali odeš na neka ubrzanja da se malo razdrmaš
nedelja - stojiš na startu sav na pola koplja i naokolo brbljaš iako te niko nije pitao: CELE NEDELJE SAM SE RAZVALIO OD TRENINGA BAŠ ŠTETA MOGAO BIH OVO DUPLO BRŽE DA SAM MALO ODMORIO

ovde sam hteo da stavim jednu B&W sliku gde atletičar nakon pobede kleči na stazi sa laktovima na zemlji, guglao sam alberto cova i pietro mennea, vince sotto la pioggia, ali nisam uspeo da nađem
zato sam našao ovu epsku fenomenalnu pobedu Alberta Cove, kako je samo čovek kulirao do zadnjih sto metara, ovo nije normalno!!!
kudos!!!

https://www.youtube.com/watch?v=MxzW8t0uDvM

Nema komentara:

Objavi komentar