07 listopada 2022

phased and confused

da li će plan uspijet ili neće, bumo vidli.
za sad deluje fino.
glavna razlika između juče i danas, nije bila u kilometraži.
juče naime 9.5 + 9,
danas 9.5 + 7.5, okvirno, višemanjinski.
s tim da sam gore ipak upisao 19, a danas ću 17,
s tim da moram idući put da dopunim nekih 300-400m, koliko sam zaokružio.
biće to na maratonu najverovatnije, 
200m zagrevanja + 42,200 trčanja, pa da upišem 42.
SAMO DA PROVERIM RADI LI CAPS LOCK - RADI.

elem, glavna razlika je bila u užini.
juče sam naime krenuo gotovo gladan, jer sam posle jutarnjeg trčanja pojeo dve činije čorbe i skroz zaboravio da išta više pojedem, a danas sam pojeo nešto pečuraka (tzv. sunčanice) koje smo slučajno našli ujutru na trčanju i nabrali - doneli kući - odmah ispohovali, a popio sam i kavicu nakon toga.
pa mi je bilo lakše uz/niz strme makadame trčat nego juče po ravnjikavom asfaltu.

sve nešto mislim da sam prilikom planiranja route ili radije routice došao do nepunih 8km a ovamo mi je pokazalo jedva 6.7 pa sam još malo kružio dok nisam došao do mesta gde sam ostavio pumpu i rezervnu gumu no nikako da stignem do punih 8.
šteta.
sad moram oduzimati od maratona.
bolje da sam kao čovek kružio još malo i napravio višak,
pa da u nedelju pretrčim 42.6 i upišem ČETRES TRI, e to bi već bila fora.

ne delujem sebi svež kao rosna trava ali nisam ni umoran,
bolovi u raznim tačkama svih mogućih mišića polako iščezavaju,
kako prolaze dani od onog silnog sečenja drveća.
sutra ujutru nešto malo bicikle pa polako na put.

Nema komentara:

Objavi komentar