10 listopada 2022

nije mi palo na pamet

kada sam devet kilometara od kraja maratona zaključio da mi se više ne trči, ni na kraj pameti mi nije palo da bih odmah sutradan mogao da pređem upravo toliko.
štaviše devet i po.
po kaldrmi, usponima, zemlji, i na kraju malčice asfalta.
2.5 kilometra sam odhajkovao, strme delove uzbrdo, jer sam napravio kontra krug od petka, pa sa malim dodatkom.
odjednom mi uspon nije delovao toliko strm, koliko mi je isti deo delovao oštar kada sam se tri dana ranije spuštao kroz šumu.

nisam ni nizbrdo nešto zapinjao, prosto sam se samo skotrljao gde god sam mogao, no sveukupni prosek celih 9.5km mi je tek malo prešao 7'/km, rekao bih da ne bi bio bolji ni da sam sve trčao, pa me pomalo i iznenadilo.
kada dodam tih sat i sedam minuta na onih 33km od maratona, dobijem ciljno vreme od 2h47', dobijem još uvek maraton ispod 4 sata, haha, tačnije 3h54'.
ni sa tim vremenom bih bio poslednji na Državnom, dakle nije do mene nego do konkurencije, još jedno hahaha, ili bolje ho ho ho.

počeo je jedan od diskova u kompjuteru da mi čudno drči, na svakih pet sekundi uradi 
DR-DR... DR-DR-DRRRR...
i tako bez promene, dok god je uključen.
no obzirom da se samo HDD čuje, to znači da je on crkao, a na njemu je samo muzika koju kompletnu imam dupliranu na eksternom HDD-u, a ovaj glavni SSD je bešuman i ne brine me.
no bez obzira, otkako sam se onomad preplašio, svakog dana pošaljem sebi na email ažurirani trening_2022.xlsx tako da uvek imam dostupnu poslednju verziju koju mogu da otvorim na laptopu.

hvata me muka od same pomisli da bih bilo kada, u nekom najgorem scenariju, morao da pretražujem po garminima i stravama poslednjih recimo 15 dana i da sve upisujem ispočetka.
kilometre bih nekako i popunio, ali u kojim sam patikama određenog dana išao, e to bi bilo pomoz bože.
dakle bekapujte svoje podatke, redovno, učite na tuđim greškama.

vidiš, danas je 10-10-2022, 
a ne sećam se da sam nešto posebno proslavljao 
kada je bio 10-10-2020 
koji je dosta onak jubilarniji.

Nema komentara:

Objavi komentar