08 siječnja 2016

izazovi

šteta što nisam uspeo da budem 100% posvećen i skoncentrisan, ali to nadam se pokazuje da nisam opsednut ovim stvarima :-)
juče sam ujutru nakon trčanja otišao na onaj Strava Januarski Izazov, i proverio svoju poziciju. bio sam na 89-om mestu, a nakon što sam uneo trening pomerio sam se na 55-to.
popodne sam zaboravio da pogledam dokle sam se srozao nego sam prvo prebacio trening i nakon toga shvatio da sam na 31-om mestu.




moram priznati da je lep osećaj kad si na prvoj strani (izlista se top 50 m+ž).
jutros sam pak nakon trčanja na kompjuteru prvo upalio garmin express pa prebacio fajl pa na internetu otišao na Garmin pa na Stravu i odmah mi je pokazalo 35-to mesto, a da ne znam gde sam bio PRE treninga. nema veze. dakle popravio sam se za 20 mesta od juče do danas.



zanimljivo je i da je već skoro 117 hiljada ljudi prijavljeno na Izazov, a da je samo 90 hiljada zaista i potrčalo. ne znam kada misle da stignu do 200km, ako se nisu pomerili prvih 8 dana januara. valjda se štede za finiš :-)

što se tiče ovih vodećih, tu ima dve stvari. prva je da je deo ljudi oko nove godine trčao neke maratone i neke ultre, pa sada dosta manje treniraju, što opet može da ode u dva pravca. jedan je da će oni da se trajnije srozaju iz prvih 100, a druga mogućnost je da će sad za vikend da opale back-to-back dva maratona ili nešto još duže, pa će da se vrate bliže vrhu.
a druga stvar je da sam ja u zadnjih par dana neznatno povećao kilometraže (koliko god malo sedeo na poslu u normalnim uslovima, ipak se oseti razlika kad za vreme praznika ne radiš uopšte) pa je logično da ćeš sa 25-30km dnevno da budeš bolje rangiran nego ako držiš 20-ak dnevno.
a obzirom da se ovaj izazov originalno zove "pretrčite 200 km u januaru" sve su prilike da ću danas to da premašim, naravno osim ako slomim nogu ili se šlogiram, jer mi fali samo 12km. a od svih poslova do kraja dana treba samo da iz poslastičarnice donesem tri torte za sutrašnju kućnu Slavu. hmm, ako odem malkice da trčnem posle ručka, mogao bih i večeras da probam jednu od tih torti, mrnjac, i zatim ništa lepše ne ide na tursku kafu kao onaj braon šlag sa kraja čokoladne torte. nakon toga možeš po mesečini da trčiš i do Zlatibora ako treba :-)
mislio sam da će juče Lola bar malo otrčati, po onom narodnom običaju da na božić valja ponešto da se malo započne, pa da ću onda da odem 3x na trčanje, od čega bi to srednje trčanje bilo nekih par kilometara s njom. ali deluje mi da joj nije ni palo na pamet, a ja nisam hteo da forsiram ništa, da ne bude po istom pravilu, da na božić krenem "malo" da je nagovaram, pa da tako stvorim neku lošu karmu da ću joj cele godine soliti pamet. svakom njegove noge, i svakom njegova pamet, tu nikada ne nudim ni izvoli ni hvala ni nema na čemu.
imam još tema za blog ali polako, ne moram sve odjednom.

Nema komentara:

Objavi komentar