05 siječnja 2016

japanska škola ultra trčanja

e ljudi moji što me sad me iznerviro ovaj japanac što je četvrti na listi. taj trčkara od jutra do mraka svaki dan po tri puta, ali kad mu pogledaš neki "trening" imaš šta i da vidiš. tip koristi telefon, nema polar garmin suunto i slične satove, dobro to nije bitno, rekoh već da ta aplikacija radi sa android telefonima i ondaK snimaš trčanje.



ali pazi kad njemu protekne PREKO ČETIRI SATA od-kuće-do-kuće, a trči dva sata. pe jebote kakvo ti je to "trčanje", mislim, čak iako živiš u predgrađu Tokija ne čekaš dva sata na semaforima?

nego to sedne u parkić, prostre ćebence, pa radi vežbice, pa otrči do pekare, pa sedne pojede burek, pa otrči kupi novine, pa sedne na klupu pročita horoskop, pa otrči do sledeće klupe pa sedne reši sudoku, pa dotrči do kuće uzme kuče pa s njim trapa-trapa po tranjaku, kuče sere kuče piša ovaj ga strpljivo čeka, pa potrče malko, milina božija.

pa tako moja tašta "pretrči" svaki dan istih ovakvih 20 kilometara! :-) a ja naivan mislio, sad ću da pretandrljam kroz nekoliko ovih vodećih profila pa ću da provalim KAKO TRENIRAJU NAJBOLJI SVETSKI ULTRA TRKAČI. kad ono top lista zamlata.

Nema komentara:

Objavi komentar