03 prosinca 2017

10km

Recimo da je Trka bila dovoljno "trka" da ne bi bilo fer da kažem da sam bio na treningu. No problem je bio što su mnogi trčali u šuškavcima pa nisi imao pojma ko nosi žuti a ko plavi broj. Svakako se nisam osećao bogzna "cool" dok sam trčao rame uz rame sa polumaratoncima. Kad smo prišli mestu razdvajanja i okretu moje trke od 10km, shvatio sam da ispred mene ima jedva 6-7 ljudi. To je bio jedini trenutak kad mi je bilo žao što nemam broj. No cena je bila prevelika. Tu ne mislim na 10€ startnine + poštarinu, nego na samu ceremoniju preuzimanja broja. Idi u poštu čekaj u redu popunjavaj uplatnice proveravaj da li je prošla uplata traži ko da ti podigne startni paket pa se s njim nađi pred trku, ili idi do beograda dan-dva ranije a to je 5 sati vremena plus još dve startnine za benzin i parking. Jednostavno, ako organizatori hoće da njima bude najlakše moguće, moraju se potruditi da to bude obostrano. Ja tebi uplatim 10 dana pre trke, ti mi odmah sutra pošalješ startni paket na kućnu adresu. Ako igramo igrice, nek bude pošteno. Medalju u cilju naravno nisam uzeo, pre par dana sam rekao da ne znam da li su mi buđavije medalje ili majice (o ukusima nećemo raspravljati, hvala). A svi menadžeri stalno potenciraju taj koncept "mi nudimo atraktivnu stazu atraktivnu majicu atraktivnu medalju bla bla" i zauvek će ostati taj problem što te siluju da kupiš sve u kompletu, ili ništa. Da je pred start mogao da se kupi neki od 1000 preostalih neprodatih startnih brojeva, ja bih platio. Mrzi vas da se i s tim bakćete, nema problema. Ispadne da sam trebao unapred da uplatim i Crikvenicu i Beogradskih 21 i Beogradskih 10 i Novosadski hendikep polumaraton, pa kad dan pred trku vidim prognozu i saznam na koju trku uopšte mogu da stignem, tek onda da odlučim. I tako svakog vikenda, uplatim po 4 trke unapred pa ću odabrati kasnije. Nije teško izračunati ko tu prođe najbolje a ko najgore :-)
Putovanje nije bilo naročito traumatično jer je na Ibarskoj magistrali bilo samo 30% od uobičajenog saobraćaja. Deluje malo bahato i bolesno voziti se 190km samo da bi se odradio tempo trening od 10km kroz vodu i na mestima bljuzgavicu. Ipak mi nije žao što sam išao, ali me je cela avantura i bez startnine previše koštala kad osim benzina i garaže saberem i ranije buđenje i 3 sata sedenja u autu, i preskakanje baruština i šina, i smrzavanje pred start i posle cilja, a više od trčanja kroz vetar i sneg sam se "rashladio" dok sam 20 minuta prao auto kad smo se vratili kući. Bljak.

Nema komentara:

Objavi komentar