18 prosinca 2017

21 (17)

ukratko
plan je bio 21 a otrčao sam 17km
što je najmanje bitno
važnije je da je efektivni deo treninga ispunjen sa 2/3

zamislio sam trčanje isprekidanog Tempa tako da na svakih 800m otrčim 200m lagano
3km zagrevanja + 15km trening + 3km kroz grad nazad kući = 21km
... a ja sam otrčao ta prva 3km, pa 5km od 800/200m i onda mi se nekako učinilo da će mi svih 15km biti previše, a i bio sam iznenađujuće žedan...

onda sam promenio plan
obzirom da 300m kasnije imam česmu pored puta, nakon prvih 5km tog "programiranog fartleka" ću ubaciti 1km laganog trčanja, usput zastati da se napijem vode, i otrčati nazad istim putem 5km treninga + 3km kroz grad

rečeno-učinjeno, s tim da sam u povratku trčao dosta jače kao što će se videti kad u blog dodam i sliku (javljam se sa telefona u poslednjim minutima pred spavanje)


pod "jače" ne mislim na brzine koje su bile jako neregularne jer je bilo veoma vetrovito u odlasku, a staza je vrlo neravna jer se trči preko 2.5 kupsera i nazad, nego na osećaj naprezanja i odgovarajući puls

kad sam sabrao svih deset 800-tki prosek mi je izašao na 3'16'' što bi bilo sasvim OK i za pravi Yasso trening u ovo doba godine na +2° u vetrovci i odmah u danu nakon 21km Tempića (juče), a ovo je do pola bilo u slabijem tempu a od pola u recimo yasso režimu, po valovitoj stazi, sa odmorom od 200m umesto 400m

retko ćete od mene čuti da sam zadovoljan a naročito nakon samo 66% ispunjenog plana. ali zima je tek počela pa ako sam brzopleto i ubacio jedan prolećni trening možda je bolje da je ovako ispalo, da se upoznam sa više raznih intenziteta odjednom :-)

zbog povećanog posla ću sve do nove godine moći da trčim samo jednom dnevno, a ne mislim ni da ću se vikendima nešto silno razbacivati kilometražom. sledeće subote je brdska trka u Košutnjaku (beogradski park) no zbog kombinacije pomenutog posla i vremenske prognoze šanse su jedva 17% da bismo povikali POKRET!

Nema komentara:

Objavi komentar