10 svibnja 2019

dan nakon dana pobede

nisam planirao neko silno treniranje danas pred putovanje krašić - banja lučica, ali sam sinoć u viber grupi lokalnih polumaratonaca saznao da je potrebno što preciznije izmeriti novu stazu trke

znajući koliko sam brz na obaraču, već od 6 ujutru sam pocupkavao i počeo da ih budim jednog po jednog dok se prvi nije javio i objasnio mi kuda tačno ide nova staza

obzirom da sam žurio zbog drugih obaveza, biciklom sam oborio rekord staze koji nijedan kenijac nikada neće popraviti, izmerio sve suunto satom i aplikacijom u smartphone-u i došao do brojki 10.590m i 10.610m što je odlično, očekivao sam manje usaglašavanje između ta dva merenja

pritom sam jedan mali kružni tok morao obići u krug a pretpostavljam da će se trčati pravo, levom stranom a ne okolo, što je taman tih nekih 20-ak metara viška

jedino što fali da bi cela priča bila bajka, to je da odbranim pobedu od prošle godine ali taj film nećemo gledati, forma mi je još uvek 6-7% ispod prošlogodišnje ako sam dobro izračunao (16-ak sekundi po kilometru na nekih 240-ak sekundi tojest 4'00'' na tempo treningu)



Nema komentara:

Objavi komentar