29 svibnja 2019

motivacija

stoji mi u podešavanjima bloga da nije vidljiv u pretraživačima blogger-a i da ne dolazi u sugestijama nikome, setih se toga jer sam stavio ovakav naslov pa se uplašio da će mi google poslati na blog neke nedužne padobrance

posle se ljudi načitaju svega i svačega pa se navuku na blog pa pitaju kad će sledeći pa upadnu u anksiozni poremećaj i završe na psihoterapijama a mene jure advokati i tribunali da plaćam odštete za pretrpljenu patnju

a štos tiče motivacije, evo kakva je stvar
pokazalo se da me boli dupe za sebe, ako se radi samo o meni
zvuči i tužno i jadno ali očigledno je tako
jer kad god sam samo ja zavisio od sebe, nisam se previše trudio
eeee ali sada se sve promenilo
naglavačke --->>>
ekčavalgan <<<--- p="">
nemam pojma ni otkud mi ta ideja da se u Kuli trči štafeta
trka je više nego masovna, biće gužve doslovno od starta do cilja
pretpostavljam da je puno bolje trčati drugu izmenu, jer tako izbegneš guranje međ 1000 ljudi na startu, plus imaš za sopstveni gušt onaj trenutak utrčavanja u cilj
PLUS na vreme pogledaš ko je sve prošao/izmenio ispred tebe, znaš koga treba da juriš, a-ha onog krakatog u roze dresu i zelenim gaćama, dooo-broooo...

gledam prognozu, dakle maj je rešio da bude nikakav do poslednjeg daha, sata i minuta, neka jede govna

i tako sam sada počeo da razmišljam o svim tim sitnicama, kako sekunda ovde ili onde može da bude od velikog značaja, i to ne samo na toj trci 5+5km nego uopšte
koliko pre 7 dana sam nakon Jaske trčao zadnji km onog treninga 4+4+4 za 3'56'' i to mi je bilo, onak, zanimljivo, ali mu nisam pridavao nikakvog posebnog značaja
juče sam pak, 6 dana kasnije, isti trening završio sa 3'53'' i bogzna kako se oduševio

pa mi Strava pokazala najbržih 5km za 21' a uopšte nisam cepao 5km nego je to samo završetak progresivnog tempa treći dan nakon maratona

opopopopop, već planiram neke druge treninge
razmišljam kako li ću ići promene 100/100m
maštam o onom treningu 6 x 1km/1km lagano/brzo, prisećam se kako sam nekada tih brzih 6 išao prosekom 3'25'', pitam se kako li bi sada ispalo...
setio sam se i treninga 100/100/100 gde ideš 100m lagano pa 100m tempo trčanja pa 100m ubrzanje, i tako u krug, nije ni to loše mada je sporije od 100/100 pa me nervira haha

kome je do brzine treba da ide 300/200m jer te 300-tke budu dosta brze a 200m je dovoljno da se odmoriš
doduše najbrže ikada sam promene otrčao kada sam ih išao još kraće, brojeći 20/20 dvokoraka, što je nekih 60m brzo / 45m lagano recimo (?) s tim da u onih 20 laganih dvokoraka uđe bar 4-5 brzih obzirom da ne možeš da staneš u trenu nego polako usporavaš, a kad dođeš do 18 već počneš da hvataš zalet i eto recepta za ubitačan prosek

i svo to blabla nije toliko bitno koliko je važna eto činjenica da se zbog te štafete osećam na neki način naložen na treninge i više mi nije samo do trčkaranja levo-desno
kad se radi za tim, nema zabušavanja

Nema komentara:

Objavi komentar