21 svibnja 2019

opsesija

331-260=71km, eto toliko mi crvene patike zaostaju na zelenim i toliko mi fali da mogu onako po peesu da ih rasparim pa uparim na različit način.
i sad mi je to kao najvećem klincu bukvalno jedina misao, kako što brže u crvenim pretrčati još 71km.
mada!
postoji i mogućnost da ih ranije rasparim pa uparim i crveno-zelenom paru upišem 331 a zeleno-crvenom 260 i bajbaj.
ali mislim da neću biti baš toliki klinac, strpeću se eto do kraja maja, šta fali.
čak sam i sinoć otišao da otrčim 3km tu oko bloka pod izgovorom da isprobam novi sat koji nisam ni isprobao jer me je mrzelo da stavljam onu traku oko grudi koja meri vertikalnu oscilaciju i čuda.

popunio sam prijavu za maraton branka ćopića tj za trku na 21km jer mi se ne trči maraton a u ovoj formi svakako ne bih ni pomišljao na mogućnost da odbranim pobedu od prošle godine, tako da...
neka bude 1% šanse da se predomislim ali teško, jako teško da sam nešto motivisan za to.

štaviše jedini motiv bi mi bio što će mi se uskoro smučiti ovolika putovanja i trke i uželeću se mirnog života sa pešačenjima trčkaranjima i naročito vožnje biciklom tu po okolini, a obzirom da plitvice 101% neću trčati, onda bi taj ćopić mogao biti nešto u fazonu ajd ako već treba da mi dosadi onda bar nek mi se smuči.

Nema komentara:

Objavi komentar