12 lipnja 2021

prvo slika pa onda ostalo


što reče neko, daj ti odmah nama na početku neku sliku pa da ne moramo dalje da čitamo.
malo čudan dan juče, ali dobro, ništa ne smeta odmoriti se pred vikend. 
kiša je točila i prosipala i zalivala sve do popodne i onda se naizgled sve razvedrilo.
to naizgled je prešlo u potpuno razvedravanje ali sam ipak u rancu poneo šuškavac, zlu ne trebalo.
prvih 5km biciklom pa dalje na hajk, konačno će mi garmin priznati da sam se dovoljno odmorio nakon maratona tj maltene dva maratona u 5 dana.

negde pred kraj hajka sam se čuo sa drugarom koji se upravo spremao za trčanje pa smo se tačno uklopili negde u blizini moje bicikle pony (što je Millyjana gony) gde je i Lola stigla pod rotacijom pa smo se sledećih pola sata malo družili i ćaskali onako u letu.

vikend će mi biti čudan jer ću oba dana biti na stazi ili u blizini staze lokalnog trejla, a šta ću u nekim praznim hodovima i leru uspeti da otrčim i ubacim između tih raznih zadataka, e to će ostati misterija sve dok ne bude gotovo. vi de će mo.

Nema komentara:

Objavi komentar