15 rujna 2015

Duple Ovce

danas sam razmišljao o ovcama :-)

to jest, ne samo o ovcama, nego o duplim ovcama.
to su ovce i u podznaku, znate ono, u horoskopu.
kao u onoj pesmi "ja sam zmiiiija, a ti si žaba žaba"
pa mu to ispadne dupla žaba, horoskopska.

dakle o čemu se radi...
radi se o tome da ja na blogu neprestano
pokušavam da se izborim za to, 

da što više mojih poznanika ne postanu ovce, ili duple ovce.
jer Ovčara se bogme namnožilo, to je postao unosan posao.

među ovčarima, da se razumemo, nema Trkača.
to su vam uglavnom raznorazni menadžeri.
oni koji vas strižu a da vi to ne primećujete.
još ako u tome uživate, e onda ste Duple Ovce.

na svo to razmišljanje me potakla jedna od bezbroj Novih ovčarki, 
samozvana/takozvana advertajzing menadžerka.

do prošle godine smo mislili da je Veki car tog menadžmenta,
jer je uspeo da kupi cipele od krokodilske kože 
i zbog toga smatrao da je uspeo u životu,
ali ova cajka, koja se juče probila na vrh top liste, 
pa ta je od njega napravila malu macu!

ne bih ni imao pojma da dotična ikoga striže, nego...
nakon onog bloga o nepravdi naspram 
jedne od najboljih domaćih mladih atletičarki, 
ta gospođica se prvo obrušila 
na oštećenu učesnicu sopstvenog "eventa", 
a potom i na mene koji sam na tu nepravdu ukazao (?)
izazvan tom kurčevitošću, krenuo sam u istraživanje...
došao na stranicu te famozne firme, brenda,
kako god nazvati tu štalu za šišanje duplih ovaca.


elem, taj sajt je sebe marketinški pretenciozno nazvao 
Running Serbia, 
čime valjda hoće da kažu da moramo da budemo amerikanci 
da bi mogli da trčimo u, pardon, PO, sopstvenoj zemlji.

ali avaj, stvarnost je još sto puta gora!
oni nama žele da NAPLATE trčanje po sopstvenoj rodnoj grudi!!!

a vi ste mislili da su Turci otišli sa balkana,
kad gle čuda, 

neki novi janjičari vam i dalje naplaćuju svaki korak???




dakle ako kod kuće nemate tuš,
što je sasvim uobičajeno za prosečnog beograđanina,
oni će vam omogućiti VODU!

ako nemate gde da okačite gaće,
oni će vam za mizernih 800 dinara mesečno USTUPITI ČIVILUK!!

pa ja sam ushićen, kako je to povoljno, ostao sam bez reči!!!

a sve to zato što Duple Ovce nemaju internet, 
ne znaju da izguglaju "ishrana za trkača", 
ne umeju da se kod kuće presvuku, 
odu na trčanje, i vrate se na tuširanje, 
nego moraju da odu U NAŠ AMERIČKI KLUB, 
gde će ih nakon treninga majka Mila Berić okupati i presvući, 
bože me oprosti, 
kao da se radi o Pogrebnom Preduzeću koje pere i presvlači umrle.

da ne bude zabune, nije ona sama u tom Klubu.
pored Menadžerke,
tu su i dva Rukometaša (?????????)
dakle eto ko povoljno trenira novi val domaćih trkača.

i kad god čujete da slični RADE NA OMASOVLJENJU TRČANJA,
valjda vam je jasno koji je njihov interes?

na svakih 100 jadnika koji kupe patike,
oni bi da upecaju 20-30 Duplih Ovaca,
koje bi da ošišaju svojim marketinškim makazama.

"DOĐITE NA TRKU GDE ĆEMO SE IGRATI I PROVODITI,
A USPUT PLATITE STARTNINU OD 1000 DINARA."

da li je uobičajeno da se plaća ulaz na žurku?

ne zezam se, ozbiljno vas pitam?
pa zašto ste im onda platili?

jer pička im materina bezobrazna,
i Brana Radović svake godine napravi trku oko savskog jezera,
koja je otvorena za sve, bez startnine, 
na cilju svako odabere po jednu knjigu sa stola za uspomenu,
dobije po šolju toplog čaja, ili dve, ili pet,
u restoranu na startu/cilju postoje I ČESMA I ČIVILUK,
i njemu je sasvim normalno da mu trka nema startninu.

samo zato jer gospodin Brana Radović nije Profesionalni Ovčar.
on je Organizator Trke.
zapamtite razliku, deco.

ako ste "dovoljno Ovca", 
da bi plaćali hodanje po sopstvenoj zemlji,
nemojte da budete Dupla Ovca, 
pa da vas ubede da zbog toga treba da budete srećni!
jer vam je Ovčar svojim trudom to omogućio.
uz minimalnu naknadu.

ali zato Dotičnoj u CV-u i piše kilometar dostignuća
u sferi marketinga,
a u oblasti trčanja, 

umesto nabrojanih ličnih rekorda,
pomenutih istrčanih Maratona, 
samo go kurac.

Nema komentara:

Objavi komentar